چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۰۵۵
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم بهبود وضعیت مبلمان شهری بوشهر تاکید کرد و گفت: فاضلاب بوشهر تبدیل به یک زخم کهنه شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح یکشنبه در نشست با اعضای شورای ظهر بوشهر اظهار داشت: شوراها به عنوان رابط بین مردم و مسئولان نقش مهمی در خدمات‌رسانی به مردم دارند.

وی همدلی و همراهی و همکاری اعضای شورای شهر را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: شورای شهر فرصت خوبی برای خدمات‌دهی به مردم است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر هم افزایی، جامعیت و همه‌سو نگری در فعالیت‌های شورا بیان کرد: همدلی و هم فکری و خرد جمعی و کار جمعی در شورای شهر برکات فراوانی به دنبال دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه اعضای شورا باید در راستای ارائه خدمات بی‌منت به مردم کوشا باشند افزود: آسیب شناسی مسائل و مشکلات شهری باید یکی از اولویت‌های شورای شهر بوشهر باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری خواستار شناسایی مشکلات در شهر بوشهر و رفع آنها شد و ادامه داد: بوشهر کمبودهایی دارد و باید یک سری کارها انجام شود و به از لحاظ مبلمان و عمران شهری و جهات مختلف آن به یک تراز برجسته برسد.

وی با بیان اینکه بحث فاضلاب بوشهر یک زخم کهنه شده است اضافه کرد: شورای شهر و شهرداری در کنار کار عمرانی در کارهای فرهنگی حضور مؤثر داشته باشد و به پروژه‌های فرهنگی ارزشمند که تأثیر گذار در جامعه است، اعتبارات لازم را اختصاص دهید.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضا شورا به عنوان امنای مردم در کنار وظایف ذاتی خود مسائل و مشکلات موجود در شهر مثل را به دستگاه‌های مسئول منتقل کند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای شهر پیگیر حل مشکلات شهر در همه زمینه‌ها باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر