سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای دو خواهر کرده بود توسط این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۹۸۲۲
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۴

فکرشهر: رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای دو خواهر کرده بود توسط این پلیس خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی پلیس فتا، داریوش پورسعید رئیس پلیس فتای استان بوشهر تصریح کرد: پلیس فتای استان بوشهر در پی شکایت دو خواهر جوان مبنی بر ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی موبایلی بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد فرد مزاحم با ارسال پیام‌های غیراخلاقی قصد مزاحمت و اذیت و آزار شاکیان داشته است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر اظهار داشت: کارآگاهان این پلیس با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی تشکیل و اقدامات خود را آغاز کردند که در نتیجه متهم بلافاصله شناسایی که ضمن هماهنگی با مقام قضایی به این پلیس فراخوانده شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که از بستگان نزدیک شاکیان بود در وهله اول منکر هرگونه جرمی شد اما پس از ارائه شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و عنوان داشت: به دلیل اختلافات خانوادگی از طریق شبکه اجتماعی موبایلی متن و پیام‌های غیراخلاقی به دو خواهر شاکی به منظور مزاحمت و اذیت و آزار ارسال می‌کردم.

پورسعید افزود: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه فضای مجازی و استفاده از اینترنت فرصت مناسبی است جهت استفاده صحیح در راستای ارتقاء علم و دانش اما متأسفانه برخی از افراد از این فضا برای انتقام‌جویی و رسیدن به اهداف منفی خود استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان بوشهر در پایان گفت: شهروندان سعی کنند در جهت پیشگیری از خطرات فضای مجازی دانش اینترنتی خود را افزایش داده و با آگاهی کامل از این فضا استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر