جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اصغر حصیری همچنان مدیرکل آموزش و پرورش استان است.به گزارش فکرشهر، سه شنبه گذشته و در پی نشست وزیر آموزش و پرورش با برخی از نمایندگان استیضاح کننده وی، مشاوران علی اصغر فانی برای تغییر مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر چراغ سبز نشان داده بودند.نخستین خبر با عنوان "عزل حصیری" توسط سایت منتسب به نماینده دشتستان منتشر شد و در پی عدم تکذیب این اتفاق، در رسانه های دیگر نیز منتشر شد.
کد خبر: ۹۸۲۶
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۵

فکرشهر: اصغر حصیری همچنان مدیرکل آموزش و پرورش استان است.

به گزارش فکرشهر، سه شنبه گذشته و در پی نشست وزیر آموزش و پرورش با برخی از نمایندگان استیضاح کننده وی، مشاوران علی اصغر فانی برای تغییر مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر چراغ سبز نشان داده بودند.

نخستین خبر با عنوان "عزل حصیری" توسط سایت منتسب به نماینده دشتستان منتشر شد و در پی عدم تکذیب این اتفاق، در رسانه های دیگر نیز منتشر شد.

به دنبال موج اعتراضات اقشار مختلف مردم به ویژه فرهنگیان استان به چراغ سبز وزیر در باره عزل مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر و همچنین مخالفت استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری و نماینده دشتی و تنگستان با چنین اقدام شائبه داری، گفته می شود موضوع برکناری وی که با فشار نماینده دشتستان در حال وقوع بود، فعلا منتفی شده است.

نهایتا حصیری که از نحوه برخورد با خود و انتشار خبر عزل معامله گونه اش به شدت دلگیر شده بود، با درخواست و تاکید فعالان سیاسی و فرهنگی استان و حمایت پورفاطمی نماینده دشتی و تنگستان و همچنین مسئولان ارشد استان به ادامه خدمت در بوشهر قانع شده است.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر