سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته ورزش های هوایی استان بوشهر از ابداع پایه دوربین برای عکاسی هوایی در انجام مانور خبر داد.به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محسن منصوری بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار جم اظهار داشت: توجه به جوانان از اولویت‌های مسئولان باید باشد و امیدواریم همه مسئولان در این مسیر اهتمام ورزند.رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان بوشهر و مدرس کشوری دوره‌های امنیت پروازی با تقدیر از نگاه دولت تدبیر و امید و فرماندار شهرستان جم به جوانان، بر لزوم توجه و حمایت حداکثری از جوانان شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۸۴۱
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: رئیس کمیته ورزش های هوایی استان بوشهر از ابداع پایه دوربین برای عکاسی هوایی در انجام مانور خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، محسن منصوری بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار جم اظهار داشت: توجه به جوانان از اولویت‌های مسئولان باید باشد و امیدواریم همه مسئولان در این مسیر اهتمام ورزند.

رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان بوشهر و مدرس کشوری دوره‌های امنیت پروازی با تقدیر از نگاه دولت تدبیر و امید و فرماندار شهرستان جم به جوانان، بر لزوم توجه و حمایت حداکثری از جوانان شهرستان تاکید کرد.

منصوری با اشاره به سوابق فعالیت‌های پروازی خود یادآور شد: به دلیل علاقه‌ای که داشتم از سال 82 به عرصه ورزش‌های هوایی وارد شدم و طی این مدت توانستم با تلاش فراوان و حمایت‌های خانواده و مردم، پیشرفت‌های خوبی در این عرصه داشته باشم.

وی پرواز را یکی از آرزوهای بزرگ خود دانست و افزود: پرواز همیشه برای انسان‌ها دارای جذابیت بوده و من نیز با علاقه‌ای که به پرواز داشتم وارد این عرصه شدم و اکنون خوشحالم که توانستم به عنوان یک جوان ورزشکار، سهمی در معرفی شهرستان و استان داشته باشم.

منصوری یکی از ابداعات خود را طراحی پایه خاص دوربین برای عکاسی هوایی در حین انجام مانور عنوان کرد و اظهار داشت: در دنیا خیلی‌ها هستند که خوب پرواز می‌کنند ولی کم هستند کسانی که بتوانند تصویر واقعی از مانوری که اجرا می‌شود یا لحظه زیبایی که در حین پرواز به‌وجود می‌آید را ثبت کنند تا بیننده درک صحیحی از مانورهای ایروباتیک داشته باشد که بحمدالله توانستم در این زمینه نیز دستاوردهای خوبی داشته باشم.
رئیس کمیته ورزش‌های هوایی استان بوشهر، از عکسبرداری هوایی شهرهای مختلف کشور خبر داد و افزود: از شهرهای مختلفی در سطح کشور عکسبرداری هوایی داشته‌ام و این آمادگی را دارم تا در صورت درخواست مسئولین شهرستان، این عکسبرداری هوایی را در سطح شهرستان جم نیز انجام دهم.
این مدرس کشوری پرواز در ادامه عضویت در تیم ملی هدف‌زنی، اخذ مدرک مربیگری پاراگلایدر از فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تدریس دروس تئوری دوره‌های امنیت پرواز، مدیریت و اجرای 4 همایش کشوری پرواز در استان بوشهر، مدیریت و اجرای 10 دوره امنیت پرواز در کشور ترکیه، انجام پروژه عکاسی هوایی از 15 شهرک صنعتی تهران، انجام پروژه عکاسی هوایی شهر انارستان، عضویت در تحریریه مجله پرواز آزاد، اجرای نخستین دوره امنیت پرواز به وسیله وینچ روی قایق در کشور و تعریف سیلابس‌های نخستین دوره گراند هندلینگ در ایران را از دیگر اقدامات و برنامه‌های اجرایی خود طی 12 سال اخیر دانست.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر