چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دهیار روستای جزیره شمالی بخش ریگ بوشهر گفت: وقوع باد شدیدجمعه شب همراه با طغیان آب دریا به خور، قایق های صیادان این روستای ساحلی دچار خسارت جدی شدند.به گزارش فکرشهر، سیاوش حائری روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اثر این حادثه به تعدادی از ادوات و تجهیزات قایق های صیادان خسارت جدی وارد شد و دو قایق نیز زیر آب رفت.وی اظهارکرد: بدلیل بالا آمدن آب دریا در هنگام وقوع باد شدید، صیادان برای انتقال قایق های خود به خشکی از تراکتور استفاده کردند.
کد خبر: ۹۸۵۳
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: دهیار روستای جزیره شمالی بخش ریگ بوشهر گفت: وقوع باد شدیدجمعه شب همراه با طغیان آب دریا به خور، قایق های صیادان این روستای ساحلی دچار خسارت جدی شدند.

به گزارش فکرشهر، سیاوش حائری روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بر اثر این حادثه به تعدادی از ادوات و تجهیزات قایق های صیادان خسارت جدی وارد شد و دو قایق نیز زیر آب رفت.

وی اظهارکرد: بدلیل بالا آمدن آب دریا در هنگام وقوع باد شدید، صیادان برای انتقال قایق های خود به خشکی از تراکتور استفاده کردند.

دهیار روستای جزیره شمالی گفت: یکی از صیادان که در هنگام وقوع باد در قایق خود غرق و دز عمق زیادی زیر آب رفته بود با تبحر خاص و معجزه آسا از مرگ نجات یافت.

وی گفت: درصورتیکه این منطقه از موج شکن و اسکله مناسب برخوردار بود صیادان دچار چنین خسارت هایی نمی شدند.

حائری اظهارکرد: پروژه احداث اسکله صیادی این روستا که در زمان دولت گذشته اجرا و پس از مدتی متوقف شد پیشرفت 60 درصدی دارد.

دهیار روستای جزیره شمالی گفت: از زمان تعطیل شدن این پروژه مکاتبات و پیگیری های مداومی انجام شده که تاهنوز نتیجه ای حاصل نشده است.

در آذرماه سال جاری نیز براثر بارندگی شدید به همراه رعد و برق و توفان به قایق های صیادی جزیره جنوبی و شمالی خسارت وارد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر