پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۸۷۹۶
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم روز ۱۳ آبان در حال انجام است و در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، با رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، حجت الاسلام یوسف جمالی در نشست برنامه‌ریزی ستاد برگزاری ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ جوانان درس آموخته مکتب و امام امت بر صورت آمریکا سیلی زدند که آغازی بر پایان این ابرقدرت پوشالی بود و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی و ملت شکوفا شد.
 
وی با تاکید بر اینکه استکبار ستیزی لازمه عزت و مقدمه پیشرفت و سعادت است، افزود: رژیم آمریکا رژیم استکباری است و رژیم استکباری، جنگ افروز، تروریست، تروریست پرور، مداخله‌گر، فاسد و انحصار طلب است.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی عدالت خواهی و ضدیت با استکبار و فساد است و امروز این استکبار ستیزی تحولات و معادلات جهان را برهم می‌زند.
 
وی عنوان کرد: پارسال با وجود برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها، به دلیل شرایط کرونایی و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر برگزار نشد، اما اکنون برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری این مراسم در استان در حال انجام است و در صورت موافقت این ستاد با رعایت کامل دستور‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام جمالی بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی برنامه متنوعی برای گرامیداشت و تببین این روز برنامه ریزی شده که اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر