جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دوستداران و فعالان زیست محیطی روستای حصار دیلم ، روز یکشنبه محیط اطراف اتوبان این شهرستان را به مسافت 15 کیلومتر پاکسازی کردند.به گزارش فکرشهر، مسوول دفتر انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر دیلم به ایرنا گفت: در این برنامه که با همکاری شورای اسلامی، دهیاری، دانش آموزان و اهالی روستای حصار اجرا شد، تمامی زباله های محدوده 15 کیلومتری اتوبان دیلم جمع آوری شد.روح اله فلاحتی افزود: روند افزایش تولید زباله از سوی انسانها و موجودات زنده به شیوه های مختلف چشمگیر شده که این امر سبب بحران های زیست محیطی می شود.
کد خبر: ۹۸۸۲
دوشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۲

فکرشهر: دوستداران و فعالان زیست محیطی روستای حصار دیلم ، روز یکشنبه محیط اطراف اتوبان این شهرستان را به مسافت 15 کیلومتر پاکسازی کردند.

به گزارش فکرشهر، مسوول دفتر انجمن زیست محیطی حیات سبز دفتر دیلم به ایرنا گفت: در این برنامه که با همکاری شورای اسلامی، دهیاری، دانش آموزان و اهالی روستای حصار اجرا شد، تمامی زباله های محدوده 15 کیلومتری اتوبان دیلم جمع آوری شد.

روح اله فلاحتی افزود: روند افزایش تولید زباله از سوی انسانها و موجودات زنده به شیوه های مختلف چشمگیر شده که این امر سبب بحران های زیست محیطی می شود.

وی گفت: دراین راستا این انجمن برای جلوگیری از چنین بحرانهایی فعالیت های موثری با همکاری فعالان زیست محیطی در طول سال انجام داده که پاکسازی حاشیه اتوبان دیلم یکی از این برنامه ها است.

فلاحتی ادامه داد: در این برنامه رییس اداره حفاظت محیط زیست و کارشناسان گناوه ودیلم در مورد نقش مردم در حفاظت از محیط و زندگی خود مطالبی بیان و در پایان به 30 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهداشد.

شهرستان دیلم در 210 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر