سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۰۹۷
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تمام نامه‌ها و درخواست‌های مردم از رئیس جمهوری دسته بندی و براساس برنامه زمان‌بندی پی‌گیری و به آنها پاسخ داده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر افزود: مدیران در بخش‌های گوناگون باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند که باید با تلاش مدیران این مهم در جامعه محقق شود.

وی بیان کرد: فرهنگ جهادی و انقلابی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر به جامعه اسلامی در جامعه متبلور است و این مهم اینک در دستور کار مدیران و مسئولان قرار دارد.

در این آئین محمد حسین ستوده بعنوان مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر معرفی و از خدمات ناصر کرمی تقدیر شد.

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شد و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

در ششمین  سفر استانی  هیات دولت به استان بوشهر ۶  وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی کردند.

 براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر کردند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز پنجشنبه به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

 وزیران یادشده که معین دولت بودند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری شرکت کردند و دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشتند.

در این سفر،  هیات دولت سیزدهم  ۱۱۱ طرح و توافقنامه برای محرومیت زدایی، توسعه زیرساختی و رونق اقتصادی استان بوشهر تصویب کرد که باعث امیدواری مردم این استان شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر