جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۲۰۶
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: فعالان صنعت خرمای استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته که از امروز در محل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس برگزار آغاز شده شرکت کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: چهارمین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع وابسته از از امروز در محل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس برپا شده و تا ۸ آبان ادامه دارد و فعالان حوزه خرمای بوشهر در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه می‌کنند.
 
ابوالقاسم محمدزاده بیان کرد: این نمایشگاه با حضور صاحبان خرما از استان‌های خرماخیز و صنعتی کشور و کشور‌های همسایه و همچنین حضور رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان برخی سفارتخانه‌ها برگزار شده است و همچنین برگزاری جلسات با حضور تاجران داخلی و خارجی و نیز برگزاری همایش‌های آموزشی با محوریت کشور‌های اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدراسیون روسیه و کشور‌های عضو D ۸ از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: شرکت در این نمایشگاه فرصتی برای معرفی محصولات مربوط به خرما و رونق بیشتر بازار خرمای استان بوشهر در داخل و خارج از کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر