چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار پرستاران درجامعه بویژه در مراکز درمانی امیدواریم سال آینده مشکلات پرستاران به صورت دائمی حل و فصل شود.به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،  فتح الله حقیقی در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان بوشهر افزود: حضرت زینب(س) پرستار امام زمان خودش حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت دیدگان دشت کربلا بود.وی، اضافه کرد: حضرت زینب کبری(س) رسالت نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را بر عهده داشت که تا آخرین رمق، دین خود را ادا کرد.
کد خبر: ۹۹۳۰
چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار پرستاران درجامعه بویژه در مراکز درمانی امیدواریم سال آینده مشکلات پرستاران به صورت دائمی حل و فصل شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر،  فتح الله حقیقی در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان بوشهر افزود: حضرت زینب(س) پرستار امام زمان خودش حضرت زین العابدین (ع) و دیگر بیماران و مصیبت دیدگان دشت کربلا بود.

وی، اضافه کرد: حضرت زینب کبری(س) رسالت نگهداری و تبلیغ از نهضت حسینی را بر عهده داشت که تا آخرین رمق، دین خود را ادا کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به وظایف پرستاران بیان کرد: پرستاران نقشی مهم در درمان، مراقبت های قبل و پس از درمان، حمایت از بیماران، هماهنگی بین بیمار و پزشک و بیمار و خانواده بر عهده دارند.

حقیقی، یادآور شد: آنان با مراقبت از افراد در تمام مراحل زندگی، از پیشگیری از بیماری گرفته تا مراقبت در هنگام بیماری و توان بخشی پس از بیماری، نقش بسیار حیاتی در حوزه سلامت بر عهده دارند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش دانش و تخصص پرستاران تاکید کرد: امروز پرستاران می توانند تا مقطع دکتری پرستاری به تحصیل ادامه دهند و امیدواریم شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات پرستاران در همه بیمارستان ها و مراکز درمانی استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت و نقش تاثیرگذار این طرح در کاهش هزینه های درمانی گفت: امروز رضایت مندی مردم از حوزه سلامت تغییر معناداری یافته و پرداخت هزینه های درمانی از جیب مردم کاهش چشمگیری یافته است.

حقیقی افزود: پرستاران نیازمند توجه ویژه و موثرتری هستند که با تلاش و پیگیری های مدیران ارشد استان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی برنامه ریزی بسیار مناسبی برای حل مشکلات معیشتی و رفاهی پرستاران انجام شده و امیدواریم این مشکلات به شکل دائمی برطرف شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: نقش پرستاران در بخش درمان و پیشگیری از بیماری ها و درطرح تحول نظام سلامت کلیدی و مهم است.

دکتر علیرضا رییسی با اشاره به نقش حساس و عاطفی پرستاران، گفت: نامگذاری روز تولد حضرت زینب(س) به نام روز پرستار بیانگر الگوپذیری این گروه از خصلت های پرستار دشت کربلا است که این مهم سبب مباهات پرستاران است.

دراین مراسم پرستاران نمونه بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بوشهر مورد تجلیل قرار گرفتند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر