پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۴۷۴
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر گفت: در زمان حاضر از ۷۹ جایگاه سوخت موجود در این استان امکان دریافت بنزین با کارت سوخت در ۵۲ جایگاه فراهم شده است.

به گزارش فکرشهر، مهرداد بیوکی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همچنین کار سوخت رسانی در ۲۷ جایگاه دیگر به صورت دستی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با تلاش انجام شده از این شمار جایگاه‌های سوختی که به صورت دستی در استان بوشهر فعال هستند ۲۲ جایگاه رفع مشکل و در صف انتظار اتصال به سامانه هستند و بزودی امکان سوخت رسانی با کارت سوخت نیز در این جایگاه‌ها فراهم می‌شود.

بیوکی ادامه داد: برای وارد شدن سامانه کارت سوخت به مدار باید تک تک پمپ نازل‌ها باز و برنامه نرم افزای نصب شود، هرچند این کار زمان بر است اما تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: در این وضعیت سهمیه بنزین یارانه‌ای در کارت‌های سوخت ذخیره می‌شود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته بیوکی استان بوشهر هیچ کمبودی در زمینه تامین سوخت ندارد و از لحاظ ذخیره سازی نیز در وضعیت مطلوبی است.

وی همچنین شایعه افزایش نرخ سوخت را تکذیب کرد.

از ظهر روز سه‌شنبه چهارم آبان ماه سامانه کارت سوخت از مدار خارج و امکان سوخت رسانی در جایگاه‌ها با کارت سوخت فراهم نبود.

بیوکی در باره دریافت سهمیه نفت سفید نیز گفت: سهمیه نفت سفید در استان تامین و مقرر شد با ثبت نام در سامانه سدف، ثبت درخواست و تائید شرکت گاز مبنی بر نداشتن اشتراک گازشهری وتائید درخواست از سوی نواحی ذیربط به صورت الکترونیکی سهمیه مربوط در کارت بانکی سرپرست خانواده شارژ و افراد به تدریج می‌توانند سهمیه نفت سفید خود را از فروشندگی‌های مربوط تحویل بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر