جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پس از اعتراضات مردمی برای نصب یک تابلو صورت گرفت؛
به گزارش فکرشهر، در هفته ی گذشته نصب یک تابلوی راهنما با نام سعدآباد در قسمت هم مرز بخش آبپخش، اعتراضات گسترده ی آبپخشی را در پی داشت تا جایی که درب یکی از ادارت دولتی نیز توسط معترضین...
کد خبر: ۹۹۵۲
پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: به منظور هم‌اندیشی پیرامون مشکلات بین دو بخش آبپخش و سعدآباد جلسه‌ای با حضور مسئولان و ائمه جمعه دو بخش برگزار شد و مقرر شد همه برای اعتلای استان و کشور گام بردارند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در هفته ی گذشته نصب یک تابلوی راهنما با نام سعدآباد در قسمت هم مرز بخش آبپخش، اعتراضات گسترده ی آبپخشی را در پی داشت تا جایی که درب یکی از ادارت دولتی نیز توسط معترضین آتش زده شد؛ بر همین اساس، تنی چند از مسئولین هر دو بخش صبح امروز در منزل رییس شورای آبپخش گرد هم آمدند تا مشکلات و کدورت های موجود بین دو بخش را رفع کرده و همراهی مردم با توسعه ی همزمان هر دو بخش را رقم بزنند

\n\n

رئیس شورای اسلامی آبپخش دراین نشست، ضمن خوش‌آمدگویی به مسئولان دو بخش اظهار داشت: دلیل اصلی تشکیل این جلسه، گفت‌وگو درباره مشکلات فی مابین بود و امیدواریم بتوانیم با تعامل و اتحاد شاهد توسعه دو بخش بزرگ و ریشه‌دار باشیم.

\n\n

3.JPG

\n\n

مصطفی رضایی از ایجاد بلوار «تدبیر و امید» بین دو بخش خبر داد و افزود: محور مواصلاتی بین دو شهر سعدآباد و آبپخش بسیار کم عرض و برای عبور و مرور خطرناک است و ان‌شاءالله با حمایت‌های استاندار و فرماندار شاهد ایجاد بلوار «تدبیر و امی»د بین دو شهر سعدآباد و آبپخش باشیم.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: با استاندار و فرماندار نیز رایزنی شده و با همکاری شورای اسلامی سعدآباد پیگیر این مهم خواهیم بود.

\n\n

امام جمعه سعدآباد نیز گفت: مردم دو بخش سعدآباد و آبپخش از دیرباز رابطه اخوت و برادری باهم داشته و وحدت خوبی بین آنها وجود داشته و تاکنون ادامه دارد.

\n\n

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی افزود: یقیناً ایجاد بلوار بین دو شهر بسیار ارزشمند است و موجب تسهیل در عبور و مرور مردم خواهد شد.

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر سعدآباد نیز در این جلسه اظهار داشت: آبپخش و سعدآباد قرابت و نزدیکی بسیار زیادی با هم دارند ولی برخی افراد  مشکلاتی به‌وجود می‌آورند و باعث تنش بین دو بخش می‌شوند.

\n\n

4.JPG

\n\n

به نوشته ی فارس، علیرضا تنگستانی در مورد تابلوی نصب شده در حریم شهر آبپخش نیز گفت: این کار عمدی نبود و منظور ما از نصب این تابلو عرض خوش‌آمد بوده و ان‌شاءالله با ایجاد بلوار تدبیر و امید شاهد برگشت تابلو به محل قانونی خود خواهیم بود.

\n\n

وی ادامه داد: با شورای شهر و مسئولان آبپخش در زمینه ایجاد بلوار همکاری و همراهی خواهیم کرد و ان‌شاءالله این مهم محقق خواهد شد.

\n\n

نایب رئیس شورای شهر آبپخش نیز در این جلسه اظهار داشت: مردم دو شهر سعدآباد و آبپخش مردمی اصیل و بافرهنگ هستند و قطعا اجازه نخواهند داد افرادی سودجو حاشیه سازی کرده و از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

\n\n

مهدی بحرانی افزود: پیشنهاد می‌کنم به خاطر برطرف شدن حواشی بعد از اتمام کار بلوار مابین دو شهر ابتدای بلوار در آبپخش به‌نام سعدآباد نامگذاری و ابتدای بلوار در سعدآباد نیز به‌نام آبپخش نامگذاری شود.

\n\n

در این نشست و به پیشنهاد رئیس شورای شهر آبپخش روز عید نوروز مسئولان دو بخش به صورت مشترک از مهمانان نوروزی 2 بخش استقبال و پذیرایی خواهند کرد.

\n\n

2.JPG

\n\n

5.JPG

\n\n

6.JPG

\n\n

7.JPG

\n\n

8.JPG

\n\n

تصاویر:آفتاب آبپخش

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر