سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از اجرای 34 طرح خوداشتغالی ویژه مددجویان این شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رمضان غلامی صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و در چند سال اخیر روز به روز حجم و کیفیت خدمات این نهاد بالاتر رفته است.\n\nوی افزود: سرکشی به مددجویان و شناخت مشکلات این عزیزان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر و موثرتر به اهداف مورد نظر برسیم.
کد خبر: ۹۹۹۲
شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳

فکرشهر: رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان از اجرای 34 طرح خوداشتغالی ویژه مددجویان این شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی صبح امروز در نشست مسئولان دشتستان با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و در چند سال اخیر روز به روز حجم و کیفیت خدمات این نهاد بالاتر رفته است.

\n\n

وی افزود: سرکشی به مددجویان و شناخت مشکلات این عزیزان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تلاش بیشتر و موثرتر به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

غلامی تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان از اهداف مهم کمیته امداد است و امیدواریم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

\n\n

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از اجرای 34 طرح خوداشتغالی ویژه مددجویان شهرستان دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی و تحرک و پویایی و ایجاد انگیزه در گروه‌های هدف که به لحاظ گوناگون توانایی انجام مشاغل در منزل را داشته، این نهاد با ایجاد تسهیلات لازم به این افراد کمک می‌کنند. 

\n\n

به نوشته ی فارس، غلامی بیان کرد: طرح‌های کارانگیزی خاص افرادی است که به دلایل مختلف از جمله بیماری، سن بالا و شرایط خاص جسمانی توانایی اجرای طرح‌های خود اشتغالی را نداشته و به منظور ایجاد انگیزه و تقویت امید به زندگی در چنین خانواده‌هایی از سرفصل کارانگیزی در زمینه‌های شغلی اعم از دامداری، کشاورزی، دست فروشی، تهیه ترشی، پخت نان محلی، پرورش مرغ محلی و ... است.

\n\n

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان گفت: در این راستا در سال جاری تاکنون تعداد 34 طرح اجرا و مبلغ 973 میلیون ریال نیز هزینه شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر