پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۰۹۴۱
سه‌شنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: امروز در زمینه تربیت کادر رسانه تراز انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم و آنچه در این شرایط جامعه رسانه‌ بیش از همه چیز به آن نیاز دارد فقه و اخلاق رسانه‌ای است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عباس محمدیان روز سه‌شنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: با توجه به بازی حرکت رسانه‌های بیگانه، بسیج رسانه یکی از ظرفیت‌های بالقوه جریان جبهه رسانه تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: فعالان رسانه ظرفیت‌های بالقوه ای به شمار می‌روند که می توانند برای هر شهر و استان به عنوان بازوان توسعه مذهبی، دینی، فرهنگی و سایر ابعاد در خط مقدم باشند.

وی یادآور شد: استان بوشهر جزو استان‌های برتر کشور از حیث تنوع برنامه‌ها بوده و همواره مشکلات جامعه رسانه‌ای این استان مورد پیگیری قرار گرفته و انتظار می‌رود در دولت انقلابی شاهد فصل گشایش مشکلات جامعه رسانه ای باشیم.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه‌ای برای خنثی شدن هدف‌های دشمن اضافه کرد: جبهه مقاومت رسانه‌ای الزامات و مختصات ویژه‌ای دارد و در همه رسانه‌ها در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی در عرصه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باید جبهه متحد در مقابل تهاجم  استکبار رسانه‌ای تشکیل دهند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار کرد: امروز ابر رسانه‌ها برای تصرف جهان، اسارت، بندگی، بهره‌کشی مدرن و حرکت‌های فوق تهاجم رسانه‌ای خود را مهیا کرده اند.

وی با اشاره به فقه و اخلاق رسانه افزود: حوزه رسانه باید در ابعاد گوناگون مورد حمایت قرار گیرد چرا که اگر حمایت نشود توان خود را از دست می‌دهد.

صفایی بوشهری نگاه انقلابی و جهادی برای حل مشکلات رسانه‌ها را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: رسانه می‌تواند مایه اقتدار ملی و بین‌المللی و پیشرفت برای ایران اسلامی باشد که حمایت از اصحاب رسانه امر مهم و ضروری است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز در حوزه رسانه نقش‌آفرینی داشته است افزود: استان بوشهر در دوره‌های مختلف تاریخی به‌عنوان کانون حرکت‌های بین‌المللی مطرح بوده و یکی از مراکز مهم در عرصه رسانه جنوب ایران و منطقه است.

صفایی بوشهری گفت: جایگاه استان بوشهر در دوره‌های مختلف تاریخی در عرصه رسانه، چاپ، مطبوعات و جراید و با حضور شخصیت‌های مهم و قوی در 150 سال پیش تاکنون درعرصه رسانه همواره در کشور مطرح بوده است.

وی یادآور شد: استان بوشهر امروز در حوزه رسانه در عرصه دیجیتال، مکتوب، فضاهای مختلف مجازی دارای شخصیت‌های فهمیده، انقلابی، فعال و خوب است و به عنوان سومین استان جوان و نخستین استان در حوزه رسانه مجازی معرفی شده است، این درحالی است که مردم این استان علاقه ویژه‌ای به مطالعه دارند.

امام جمعه بوشهر با تأکید بر تشکیل جبهه مقاومت رسانه در استان بوشهر بیان کرد: استان بوشهر با توجه به ظرفیت و قابلیتی که دارد می‌تواند به‌عنوان پایتخت حوزه رسانه مقاومت مورد توجه قرار گیرد و آمادگی برگزاری هر گونه همایش و سمیناری در این حوزه را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر