چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۴۴۹
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

فکرشهر: عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه سفیران همای رحمت دیلم استان بوشهر گفت: به همت این موسسه و خیران، اولین درمانگاه خیریه دندانپزشکی فاطمه زهرا(س)" کوثر" در این شهرستان بزودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالحسین ناصری افزود: با توجه به نیاز جامعه به خدمات دندانپزشکی، شیوع درصد بالای بیماری‌های دهان و دندان، هزینه‌های بالای این بخش در بخش خصوصی و کمبود امکانات در بخش دولتی، موسسه خیریه سفیران همای رحمت تصمیم گرفت با کمک خیران اقدام به راه‌اندازی درمانگاه خیریه دندانپزشکی در این شهرستان کند.

وی اظهارکرد: برای راه‌اندازی این درمانگاه، مجوزهای لازم اخذ و با کمک یکی از خیران شهرستان تاکنون به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات لازم خریداری شده است و با اجاره واحد دندانپزشکی درمانگاه دیلم در آینده بسیار نزدیک، این مرکز به  بهره‌برداری می‌رسد.
ناصری افزود: تلاش می‌شود، خدمات در این درمانگاه ا تعرفه خیریه و به صورت اقساط و با کیفیت مناسب ارایه شود.

مدیرعامل موسسه خیریه سفیران همای رحمت دیلم گفت: به منظور سرعت بخشیدن در خرید سایر وسایل و تجهیزات موردنیاز درمانی، به کمک خیران همچنان نیاز داریم.

وی یادآورشد: این موسسه از سال ۹۷ همه خدمات توانبخشی را  به‌صورت خیریه با  اولویت درمان کودکان اوتیسم و سی پی ارایه می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر