پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: بسیجیان شهرستان گناوه توان و اقتدار دفاعی خود را در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ ( سردار شهید سیدمحمد حجازی) به نمایش گذاشتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، این رزمایش روز پنجشنبه در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس با مشارکت گردان‌های بیت المقدس و کوثر و حضور مسئولان و مردم این شهرستان درقالب چند سناریو برگزار شد.

در بخشی از این رزمایش ، دشمن  فرضی در یک عملیات با بکارگیری چندین شناور و قایق از دریا وارد خشکی شد  که با واکنش به موقع  بسیجیان  در محاصره قرار گرفتند و حمله آنها خنثی شد.

فرماندار و رئیس شورای تامین  گناوه در حاشیه این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این رزمایش با هدف ایجاد نشاط و آمادگی روحی و روانی و نظامی تحت فرماندهی رهبری برای مقابله باهرگونه دسیسه و توطئه استکبار جهانی اجرا شده است.

محمدتقی صفری افزود: بسیج تجلی اقتدار و صلابت مردم، ذوالفقار ولایت فقیه و حیدر در هر برهه ای از انقلاب که نیاز به این نهاد بوده با جان و دل حضور یافته است.                              

وی از فرماندهی سپاه در برگزاری این رزمایش و همکاری شورای تامین و تمامی  ادارات و نهادها  و اصحاب رسانه تقدیر کرد و گفت: این رزمایش با کیفیت مطلوب و بدون هرگونه حادثه ای با موفقیت برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه هم به خبرنگار ایرنا  اظهارداشت: این رزمایش به دستور فرماندار با نام مبارک علی بن ابی طالب (ع) به استعداد ۴ گردان بیت المقدس و کوثر با سناریوی  دفاع از ساحل،  حفاظت از مقرهای مهم ، مقابله با اغتشاشات و همچنین  ایست و بازرسی با همکاری نیروی انتظامی در سطح شهر طراحی و اجرایی شده است.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور افزود: حضور گردان‌های بیت المقدس و کوثر در این رزمایش مهم، نشاندهنده آمادگی و اقتدار بسیج و سپاه در برابر هرگونه تهدید دشمنان و معاندان است.

وی اظهارداشت: بسیجیان در این رزمایش  راه رزمندگان دفاع مقدس را  که اجازه ندادند یک وجب از خاک عزیز کشورمان به دست دشمنان بیافتد، تداوم می دهند.

وی از همراهی و همکاری فرماندار و امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستان در برگزاری این رزمایش قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر