چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از 6 هزار و 600 نفر از مهندسین متعهد جذب بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر شده‌اند.\n\nبه گزارش فکرشهر، یونس پاینده صبح امروز در همایش بسیج مهندسی صنعتی و عمران شهرستان دشتی اظهار داشت: سال گذشته بسیج سازمان مهندسی کشاورزی با اجرای اهداف تخصصی برای کشاورزان از بسیج مهندسی صنعتی و عمران جدا و مستقل شد.
کد خبر: ۱۲۱۹۲
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان بوشهر گفت: تاکنون بیش از 6 هزار و 600 نفر از مهندسین متعهد جذب بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر شده‌اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یونس پاینده صبح امروز در همایش بسیج مهندسی صنعتی و عمران شهرستان دشتی اظهار داشت: سال گذشته بسیج سازمان مهندسی کشاورزی با اجرای اهداف تخصصی برای کشاورزان از بسیج مهندسی صنعتی و عمران جدا و مستقل شد.

\n\n

 مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان بوشهر افزود: در سازمان بسیج مهندسان صنعتی و عمران فعالیت‌ها و امور عمرانی شهری، استانی، محرومیت‌زدائی همچنین ساخت‌وسازها اجرا می‌شود.

\n\n

وی افزود: یکی از اهداف بسیج مهندسی صنعتی و عمران جذب افراد متعهد و متخصصی است که هم‌اکنون در دانشگاه‌ها در رشته‌های کاردانی سوم و چهارم و کارشناسی هفتم و هشتم مشغول به تحصیل هستند و هم‌چنین افرادی که فارغ‌التحصیل شده‌اند و هنوز به سربازی اعزام نشده‌اند.

\n\n

پاینده اضافه کرد: افرادی که جویای کار هستند و کسانی که به‌عنوان کارگر، کارمند و متخصصین در بخش‌های دولتی، نیمه‌دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت هستند و مدیرانی که در شهرستان کار می‌کنند، جامعه هدف بسیج مهندسی صنعتی و عمرانی هستند.

\n\n

خط مقدم بسیج مهندسین اقتصاد مقاومتی است

\n\n

وی افزود: خط مقدم ما اقتصاد مقاومتی است و هدف اصلی بسیج مهندسین صنعتی، فراهم‌سازی زمینه فعالیت برای مهندسین بسیجی است و تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته است.

\n\n

پاینده تأکید کرد: مأموریت اصلی سازمان بسیج مهندسین صنعتی، کادرسازی برای نظام، پرورش نیروهای متعهد و متخصص مهندس در جهت اهداف نظام و انقلاب اسلامی است تا بتوانند نیازهای مهندسی صنعتی در سطح تخصصی استان و شهرستان‌ها را تأمین کنند که این‌یکی از اهداف و مأموریت‌های اصلی سازمان است.

\n\n

به نوشته ی فارس، مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان بوشهر گفت: در حال حاضر 6 هزار و 600 نفر از مهندسین صنعتی و عمران جذب سازمان بسیج مهندسین استان بوشهر شده‌اند.

\n\n

وی یادآور شد: کارگروه‌های نفتی در جزیره خارگ، کارگروه گاز در عسلویه، کارگروه پتروشیمی، انرژی خاص نیروگاه اتمی، بخش عمرانی و صنعتی نیز تشکیل داده‌ایم که در حال حاضر با برخی از ادارات، نهادها و سازمان‌ها در استان بوشهر تفاهم‌نامه منعقد شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر