پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۴۴۱۱
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: وزیر نیرو گفت: در راستای رفع مشکلات جزیره خارگ، نگاه ویژه‌ای به این جزیره خواهیم داشت.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی اکبر محرابیان در حاشیه بازدید از جزیره خارگ اظهار داشت: این افتخار را داشته‌ام که چندین بار از جزیره مهم و راهبردی خارگ بازدید کنم.

وی با اشاره به نقش مهم اهالی جزیره خارگ در دفاع از ایران اسلامی بیان کرد: مردمان جزیره خارگ مردمانی صبور و ایثارگر هستند که سنگربان اقتصاد جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر نیرو افزود: در زمینه برق و آب پایدار خارگ مقرر شده در چهارچوب قرارداد با وزارت نفت صورت گیرد و آب و برق جزیره را تحویل بگیریم و توسط شرکت‌های زیر مجموعه این وزارت خانه زیر ساخت برق و آب جزیره ارتقا خواهد یافت.

وزیر نیرو تصریح کرد: بدیهی است که این موضوع در چهارچوب تفاهمی که با وزارت نفت انجام شده است به نتیجه برسانیم.

وزیر نیرو گفت: رفع مشکلات آب و برق در جزیره خارگ با جدیت دنبال می‌شود.

علی اکبر محرابیان ه در بررسی مسائل و مشکلات جزیره خارگ اظهار داشت: در این سفر در حل مشکلات آبرسانی و برق‌رسانی جزیره خارگ تمرکز ویژه‌ای شده است.

وی جایگاه جزیره خارگ در اقتصاد کشور را مهم دانست و بیان کرد: این جزیره در سنوات گذشته خدمات بسیار خوبی به کشور داشته است و در هشت سال دفاع مقدس، سنگربان اقتصادی جمهوری اسلامی ایران بود.

وزیر نیرو از تأمین آب و برق پایدار جزیره خارگ خبر داد و افزود: قرار است در چارچوب تفاهم سه جانبه بین وزارت نفت، نیرو و استانداری بوشهر، تأسیسات آبرسانی و برق‌رسانی این جزیره تحویل بگیریم.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت آب و فاضلاب و توانیر نسبت به ارتقای وضعیت تأسیسات آبرسانی و برق‌رسانی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر