پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۹۴۴
سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: ساختمان دادگاه عمومی بخش سعدآباد با حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح ساختمان دادگاه عمومی بخش سعدآباد اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما توسعه زیرساخت‌های قضائی برای دسترسی بهتر مردم از خدمات قضائی است.

وی اضافه کرد: احداث ساختمان مناسب در شأن مردم نجیب و شریف بخش سعدآباد جهت استفاده از خدمات قضائی لازم بود که این ساختمان با جذب اعتبارات لازم و پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت امروز به مرحله بهره برداری رسید

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: در راستای اجرای پروژه از تمامی کسانی که در پیشبرد این پروژه همکاری و همیاری داشته تشکر می‌کنم و وفاق و همدلی که در بین مسئولین اجرایی با مسؤلین قضائی در سطح بخش سعدآباد را قابل تحسین است.

مهر انگیز در ادامه با اشاره به اینکه همه ما خادم ملت هستیم گفت: گر چه محیط اداری لازمه کارکنان دادگاه عمومی و شوراهای حل اختلاف است ولی آنچه اولویت اولیه مسئولین قضائی و انتظارات به حق مردم است اجرای عدالت، رسیدگی‌های عادلانه و تسریع در کار مردم در حوزه قضائی است.

این ساختمان از محل اعتبارات دادگستری استان بوشهر با زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیر بنای هزار متر مربع در سه طبقه و اعتبار اولیه پیمان ۷۲ میلیارد ریال در بخش سعدآباد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر