پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۶۹۰
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در راستای روان‌‍سازی و خدمات‌رسانی بهتر به مردم در نوروز نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان عمومی مسافربری استان تشدید می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم اخترشناس روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل با تاکید بر حرکت در زمان مقرر، توقف در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، صرف غذا و همچنین مساجد و نمازخانه‌های بین راهی، هماهنگی با پلیس راهور به منظور نظارت کافی در خصوص جلوگیری از سوار و پیاده کردن مسافران در خارج از پایانه‌های مسافری، کنترل تجهیزات ایمنی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی مسافری مورد توجه و بازرسی ویژه قرار می‌گیرد.

وی افزود: در زمینه رضایتمندی مسافران درباره حرکت به موقع در ابتدای سفر یا توقف غیرضروری در حین سفر و نادیده گرفتن حقوق مسافران این طرح با حساسیت ویژه اجرا می‌شود تا مسافران در زمان مناسب به مقصد برسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: ۵۹۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری با یک هزار و 235 راننده برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی استان آماده هستند.

اخترشناس ادامه داد: علاوه بر میز خدمت در پایانه های مسافری استان، مردم می‌توانند برای ارتباط با ما و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در طول شبانه روز تماس حاصل نموده و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.

وی افزود: براساس شیوه نامه‌های ابلاغی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، فعالیت نوروزی اداره کل از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر