چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: در مدت شش ماه اول امسال 53 هکتار زمین در حریم ساحل این بندر از دست زمین خواران خارج و به دولت برگردانده شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، نوراله اسعدی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان افزود: این اراضی در سه نقطه اطراف این اداره و ورودی کانال دسترسی دریایی بوده که پس از رفع تصرف، به تملک این اداره درآمد و سند آن اخذشد.\n\nوی گفت: براساس ماده 3 قانون دریایی ساخت و ساز در حریم 60 متری دریا از بدیهیات بوده و ممنوع است و بلافاصله باید تخریب شود.
کد خبر: ۱۵۰۸۴
يکشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: رییس اداره بندر ودریانوردی گناوه گفت: در مدت شش ماه اول امسال 53 هکتار زمین در حریم ساحل این بندر از دست زمین خواران خارج و به دولت برگردانده شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، نوراله اسعدی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان افزود: این اراضی در سه نقطه اطراف این اداره و ورودی کانال دسترسی دریایی بوده که پس از رفع تصرف، به تملک این اداره درآمد و سند آن اخذشد.

\n\n

وی گفت: براساس ماده 3 قانون دریایی ساخت و ساز در حریم 60 متری دریا از بدیهیات بوده و ممنوع است و بلافاصله باید تخریب شود.

\n\n

رییس اداره بندر ودریانوردی گناوه بیان کرد: باوجود آزادسازی 53 هکتار زمین از دست متصرفان تاهنوز معارض و زمین خواری در محدوده این اداره وجود دارد که سبب شده تا علاوه بر موانع در طرح های توسعه ای این بندر ، مشکل زیست محیطی نیز ایجاد شود.

\n\n

وی افزود: در هرنقطه ای از حریم و محدوده ساحل ساخت وسازی صورت گیرد این اداره ازطریق قانونی برخورد جدی خواهد کرد.
\nشهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر