پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۴۵۳۸
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در سال گذشته ۲۱۰ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون ۸۴ درصد این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: این اعتبارات از محل ملی، نفت، تملک دارایی‌ها، ارزش افزوده و آلایندگی بوده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات به نسبت گذشته رشد چشمگیری داشته است، افزود: در ۱۱ ماهه سال گذشته ۳۶۳ میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و آلایندگی به حساب شهرداری‌ها، دهیاران و عشایر واریز شده است.

سپاه نیروی مردمی است

فرماندار دشتی اقدام سخیف رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست عوامل تروریستی را محکوم و تصریح کرد: این اقدام باعث وحدت و انسجام بیشتر نظام، سپاه و نیروهای مسلح شد.

وی افزود: سپاه یک نیروی مردمی و برخاسته از مردم است و در منطقه و دنیا با تروریست مقابله کرده است.

نادری با بیان اینکه تروریست‌ها و داعش دست پرورده آمریکا هستند، خاطر نشان کرد: این اقدام آمریکا باعث شد سپاه در دنیا بیشتر شناخته شود.

وی اظهار کرد: این توطئه هم با حضور پرشور و باشکوه مردم و مسئولین در صحنه نقش بر آب شد.

لزوم رونق تولید

فرماندار دشتی با اشاره به سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن در سال ۵۸ خاطر نشان کرد: اقدامات ارزشمندی توسط بنیاد مسکن در سطح کشور، استان و شهرستان شاهد هستیم.

وی از تلاش‌های بنیاد مسکن در عمران و آبادی روستاها تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد قول‌هایی که در بازدید روستایی صورت گرفت توسط بنیاد مسکن تحقق پیدا کرد.

نادری بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «رونق تولید» ضرورت دارد مسئولین اهتمام ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

افزایش ۲ برابری مسافران نوروزی

وی اضافه کرد: مسئولین تمام موانع و مشکلات سرمایه گذاری و تولید بر طرف و تلاش کنند سرمایه‌گذار در سطح شهرستان جذب شود.

نادری به سیل اخیر در چندین استان کشور اشاره کرد و افزود: به زودی دومین محموله کمک‌های مردم شهرستان به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: در ایام نوروز اقدامات خوبی توسط کمیته‌ها ستاد خدمات سفرهای نوروزی در سطح شهرستان صورت گرفته که به نسبت سال گذشته تعداد مسافرین دو برابر رشد داشته است و تعداد اقامتگاه‌های بومی نیز افزایش یافت.

وی از حضور پرشور مردم شهرستان در استقبال از رئیس جمهور و هیئت دولت به استان تقدیر کرد و ادامه داد: در این سفر دو پروژه عمرانی و اقتصادی در سطح شهرستان به بهره برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر