چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ فرماندار دشتستان در نشست شورای اداری:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان گفت: در آستانه انقلاب اسلامی باید بدانیم در حساس ترین دوره هستیم و کشور شرایط سختی را در حال گذراندن است و با درک این موضوع باید در کنار مردم و منافع مردم و رفع مشکلات مردم گام برداریم و اگر پای کار محکم بایستیم، می توانیم موارد را اصلاح و مدیریت کنیم...
کد خبر: ۸۲۷۴۶
سه‌شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۸

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان گفت: در آستانه انقلاب اسلامی باید بدانیم در حساس ترین دوره هستیم و کشور شرایط سختی را در حال گذراندن است و با درک این موضوع باید در کنار مردم و منافع مردم و رفع مشکلات مردم گام برداریم و اگر پای کار محکم بایستیم، می توانیم موارد را اصلاح و مدیریت کنیم.

فتح اله نوروزی در نشست شورای اداری شهرستان، برخی شرایطی را که مدیران باید داشته باشند، عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به موفقیت ها و پیش بردن اهداف مردم باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی گفت که «از دهه فجر امسال باید برای امیدواری بین مردم استفاده کنیم و دستاوردهای کاری خود را به مردم ارائه کنیم» و افزود: در دهه فجر امسال، بالغ بر ۷۶۰ میلیارد تومان پروژه خواهیم داشت و چند نکته را باید به مسوولین عنوان کنم که وضعیت شهر باید در این دهه تغییر پیدا کند؛ باید مناسبت ها برجسته شده و فضاسازی مناسب توسط شهرداران و دهیاران انجام شود.

نوروزی اظهارداشت: پروژه هایی را که اعلام شده، خود مدیران معرفی کرده اند و باید با رعایت همه اصول و همکاری معاونت عمرانی فرمانداری کامل شده باشد.

فرماندار دشتستان گفت «پویش هر مغازه یک پرچم را در شهرستان خواهیم داشت» و اضافه کرد: این پویش می تواند فضاسازی مناسبی ایجاد کند.

فتح اله نوروزی بر این نکته تاکید کرد که امسال راهپیمایی برگزار نخواهد شد و افزود: رژه موتوری و ماشینی انجام خواهیم داد که جزییات آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: به همکاران یادآور می‌شوم که انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد که با فصل الخطاب قانون، سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری به انجام برسد و از همه کسانی که دل در گرو پیشرفت شهرستان دارند تقاضا دارم ثبت نام کنند؛ چرا که هرچه مشارکت بالاتر باشد، انتخابات بهتری خواهیم داشت.

فرماندار دشتستان به موضوع کرونا نیز پرداحت و گفت: در بحث کرونا، از زحمت کشان این حوزه تشکر می‌کنم و اعلام می کنم در چند روز گذشته وضعیت مناسب بوده است.

وی ادامه داد: ویروس جدید که در سطح ملی مطرح است، ویژگی هایی دارد؛ قبلا بچه ها کمتر دچار می‌شدند اما اکنون این گونه نیست؛ خیز آرامی در راستای افزایش این بیماری در حال شکل گیری است که باید دقت لازم انجام شود.

نوروزی اضافه کرد: در بحث کرونا، همه همکاری کردند، اما اعلام می‌کنم همیاری بیشتر مردم و بازاریان را خواهانم و این عادی انگاری باعث شده مردم کم تر دقت کنند که این موضوع نگران کننده است؛ استفاده از ماسک در سطح شهرستان دشتستان کمرنگ شده که موجبات نگرانی را فراهم آورده است و باید عادی انگاری از بین برود.

وی افزود: امسال برنامه تسهیلات سفر در سطح شهرستان نداریم و اینجا تقاضا داریم که مردم، امسال با این شرایط به دشتستان سفر نکنند و ما مراکز و مواردی برای پذیرایی نداریم.

فتح اله نوروزی گفت: اخیرا جلسه ای به همراه نماینده دشتستان با وزیر بهداشت داشتیم که حرف هر دو ما یکی بود و کمک بسیار خوبی بود برای این که بتوانیم مطالباتمان را از طرف وزارت خانه پیگیری کرده و امکانات بهداشت و درمان دشتستان را ارتقا دهیم.

فرماندار دشتستان همچنین گفت که در بحث تعریض و ساخت جاده های شهرستان طرح های بسیار خوبی در حال مطالعه و مناقصه است که انجام آن ها کمک بسیار بزرگی در راه ترافیکی شهرستان است.

وی درباره کمبود روغن در دشتستان نیز اظهارداشت: در بحث روغن مردم ما اذیت شدند و کارهایی در حال انجام است تا با افزایش سهمیه ها از این مورد نیز بگذریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر