چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۵۰۵۹
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کرونا بیشترین آسیب را به حوزه ورزش وارد کرد و تمامی باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست با هیئت‌های ورزشی استان بوشهر با اشاره به پیشرفت‌های استان در حوزه ورزش بیان کرد: در سال‌های اخیر تعداد ورزشکاران ملی پوش بوشهری در رشته‌های مختلف از ۵۵ ورزشکار به ۱۵۴ نفر رسیده و ۳۴۰ مدال گوناگون بین‌المللی برای کشور کسب کرده‌اند.
 
وی افزود: در شرایط سخت تحریمی و مشکلات اقتصادی کشور، توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان در این چند سال بسیار چشمگیر بوده و عملکرد خوبی برای توسعه سرانه‌های ورزشی استان بوشهر انجام شده است.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی گفت: تا طرح‌های ناتمام تکمیل نشود هیچ طرح جدیدی در سال آینده در استان آغاز نمی‌شود.
 
وی با اشاره به آسیب‌ها و زیان‌های کرونا  به حوزه ورزش خاطرنشان کرد: بیشترین حوزه‌ای که با شیوع ویروس کرونا آسیب دید بخش ورزش بود که تمامی باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی را با مشکل مواجه کرد.
 
گراوند بیان کرد: هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌های ورزشی برای توسعه ورزش استان به دنبال منابع  مالی پایدار باشند و از ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های موجود برای رشد و توسعه ورزش بهره ببرند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: با تلاش‌های انجام شده در سال‌های اخیر، در تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان فضای ورزشی ساخته شده است و شرایط توسعه و شکوفایی ورزش استان فراهم شده است.
 
احمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر ۴ طرح در بخش ورزش مصوب شد افزود: ۳ طرح سالن اختصاصی ژیمناستیک، تیراندازی و سالن ۳ هزار نفری شهر بوشهر آغار شده است و به‌زودی عملیات اجرایی پیست بین‌المللی قایقرانی نیز در دهکده گردشگری بوشهر آغاز می‌شود.
 
وی گفت: ورزشکاران سازمان یافته از ۳۷ هزار ورزشکار در سال ۹۲ هم اکنون به بیش از ۷۷ هزار ورزشکار در ۲ بخش بانوان و آقایان رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر