پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی شهرستان توضیح داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پاسخ به انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر افزایش وقوع سرقت در روستای «خلیفه ای» شهرستان بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، 10 فقره سرقت در روستای خلیفه ای به وقوع پیوسته که 6 فقره یعنی 60 درصد این سرقت ها کشف شده است...
کد خبر: ۹۶۷۶۶
شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان در پاسخ به انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر افزایش وقوع سرقت در روستای «خلیفه ای» شهرستان بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون، 10 فقره سرقت در روستای خلیفه ای به وقوع پیوسته که 6 فقره یعنی 60 درصد این سرقت ها کشف شده است. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ «فرهاد آراوند» با اشاره به اینکه  تلاش مجدانه ماموران انتظامی برای کشف مابقی سرقت ها ادامه دارد، عنوان داشت: علت وقوع بیشتر این سرقت ها ناشی از عدم توجه شهروندان به هشدارها و توصیه های پلیس بوده که از جمله می توان به سرقت از یک واحد خانه باغ اشاره کرد که به علت عدم وجود حفاظ فیزیکی مناسب و نگهبان، مقادیری ابزار و ادوات بنائی از آن به سرقت رفته  است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان احساس امنیت و آرامش را حق مردم دانسته و افزود: به مردم اطمینان می دهیم که ماموران پلیس شبانه روز آماده حفاظت از امنیت آنان هستند و با مجرمان و هنجارشکنان با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر