چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۵۶۳
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

فکرشهر:  امام جمعه عسلویه گفت: آموزش و پرورش شهرستان عسلویه باید به جایگاه واقعی خود برسد و رئیس آموزش و پرورش ومعاونین و همکارانش تلاش کنند که آموزش و پرورش شهرستان به جایگاه بالاتری برسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز این هفته پس از توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی در سخنانی در بیان مصادیق متقین به زنگی شیخ رجبعلی خیاط اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته این عارف بزرگ اخلاص او بود او می‌گفت همه چیز خوب است اگر برای خدا باشد، شیخ به شاگردانش مکرر سفارش می‌کرد همه کارهای تان حتی خوردن و آشامیدن تان هم برای خدا باشد برای تقرب به خدا باشد اگر کار برای رضای خدا باشد ارزش پیدا می‌کند با برکت می‌شود.

امام جمعه عسلویه به فرازی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت اشاره کرد و افزود: ایشان در سخنان خود سه محور تاکید داشتند مردمی بودن عدالت ورزی و فساد ستیزی و فرمودند باید با فساد مقابله کرد

وی گفت: وجود فساد، ویژه خواری سوءاستفاده، اختلاس اینها ضد عدالت است رئیس جمهور محترم در مسئولیت قوه قضائیه به فساد ستیزی پرداختند و قاطعانه عمل کردند و همین باعث محبوبیت ایشان در بین مردم شد.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند جای اصلی فساد ستیزی قوه مجریه است، فساد از اینجا شروع می‌شود، زمینه‌های فساد باید از بین برود و تعارض منافع شخصی رشوه و اختلاس باید در دستگاه‌های دولتی ریشه کن شود.

هاشمی نژاد با تبریک سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان و فرهنگیان افزود: آموزش و پرورش شهرستان باید به جایگاه واقعی خود برسد رئیس محترم آموزش و پرورش و معاونین و همکارانش تلاش کنند که آموزش و پرورش شهرستان به جایگاه بالاتری برسد.

امام جمعه عسلویه با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده آملی افزود: این علامه فرزانه عالم برجسته و کم نظیر ۵۰ سال تدریس کردند بیش از ۱۹۰ جلد کتاب در عرصه‌های مختلف تألیف کردند از ویژگی‌های ممتاز ایشان اخلاص و مردم داری بود کمتر شناخته شده و خود را گمنام نگه می‌داشت.

هاشمی ضمن گرامیداشت هفته وقف گفت: وقف صدقه جاریه است، با وقف آینده خود را تضمین می‌کنیم و کسانی که برایشان امکان دارد موقوفاتی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر