چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۰۳۵
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باید قدر آزادگان و ایثارگران را بدانند و هر کسی در هر مسولیتی وظیفه دارد در مسیر خدمت به آنان  و گره گشایی از مشکلات آنها گام بردارد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، عبدالکریم جمیری در اجتماع آزادگان بوشهر افزود: آزادگان  با استقامتی که در راه رسیدن به هدف مقدس خود نشان دادند موجب عزت و افتخار امت اسلامی در اقصی نقاط عالم شدند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امروز اگر  امت اسلامی در عرصه بین المللی عرض اندام می‌کند و عظمت خود را به رخ دشمنان می‌کشد به پشتوانه استقامت و پایداری آزاداگان در هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: امروز وعده الهی تحقق پیدا کرده و همه ما ماموریت داریم این راه را ادامه بدهیم، تا زمانی که محکم در این صراط بمانیم و به طور یقین در برابر استکبار جهانی پیروز می‌شویم.

جمیری اضافه کرد: آن افتخاری که شما آزادگان گرانقدر، شهدای معظم، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران برای این کشور اسلامی آفریدید تا ابد بر تارک تاریخ خواهد درخشید.

وی ادامه داد: پیامبر ما مامور بود به حاکمیت ارزش‌های الهی و در مسیر آن آزارها و شکنجه‌های بسیاری کشید و هیچ وقت از هدف و ماموریت خود دست برنداشت؛ شما آزادگان نیز در همان مسیر و برای همان ماموریت گام برداشتید و با وجود شکنجه‌های بسیار دست از هدف خود برنداشتید.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شما ثابت کردید مومن به این راه هستید و به عنوان یک اسوه همان کاری را کردید که پیامبر خدا (ص) انجام داد و از امت خود خواست در مسیر تاریخ در هر موقعیتی هستند دست از اصول و ارزش‌های خود بر ندارند و تا پای جان در این مسیر بمانند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر