چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۹۵۶۵
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تحولات دولت جدید در استان بوشهر بیانگر آینده‌ای روشن است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد رضایی عصر سه‌شنبه در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه بوشهر اظهار داشت: ۱۳ آبانماه نماد روحیه دین خواهی، استکبارستیزی، عدالت خواهی و آزادگی ملت ایران است.

وی اضافه کرد: مجموعه اتفاقات در این روز و نوع واکنش ملت بزرگ مسلمان ایران، الگویی موفق برای امروز و آینده است در واقع روحیه عاشورایی دانش آموزان در این روز در شعار علیه استبداد سیاه و وابسته پهلوی به اوج خود رسید.

معاون سیاسی سپاه استان بوشهر با بیان اینکه هویت آمریکا درهم تنیده با ظلم و تجاوز به حقوق سایر ملت‌ها است تصریح کرد: تنها در نیمه دوم قرن بیستم ایالات متحده آمریکا حدود ۱۰۰ کودتای نظامی و براندازی حکومت‌ها را طراحی و رهبری کرده و ده‌ها بار به طور مستقیم دست به اشغال نظامی کشورها زده است

وی خاطرنشان کرد: در واقع آمریکا تجسم حکومتی شیطانی است که برای ارزش‌های انسانی و هویت ملت‌ها هیچ ارزشی قائل نیست و این را تاریخچه رفتار سیاسی، نظامی، فرهنگی و رسانه‌ای دولت‌های مختلف در آمریکا اثبات کرده است.

رضایی در پاسخ به سوالی در خصوص تحولات مدیریتی در سطح کشور و استان گفت: امروز شاهد رویکردی خوب از مدل مدیریت جهادی و انقلابی در کشور و استان هستیم که در این مدل مردم ولی نعمت و مسئولان خدمتگزار مردم هستند و با تمام توان به دنبال حل مشکلات مردمند.

وی افزود: بررسی پرونده کاری دولت جدید از زمان تشکیل دولت تاکنون که حدود ۶۸ روز بوده است به خوبی نشان می‌دهد این دولت در زمینه پیشرفت اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی و اعتماد به توان بالای جوانان مؤمن انقلابی نگاه ویژه‌ای دارد و این سبک رفتار دولت بخوبی در سطح ملی واستان بخوبی نمایانگر است.

معاون سیاسی سپاه استان در جواب سوالی در خصوص میزان مصوبات استانی سفر ریاست جمهوری بیان کرد: استاندار بوشهر، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان در استان توانستند نسبت به سایر استان‌ها مصوبات بیشتر و بهتری با حضور ریاست جمهور تصویب کنند که این حرکت نویدگر آینده بهتر استان خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر