پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۷۷۷۷
سه‌شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۴

فکرشهر: کارگران نمونه شاغل در شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی بندرریگ به مناسبت هفته کار و کارگر روز سه‌شنبه باحضور مسئولان شهرستان گناوه تجلیل شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مسئولان این شهرستان در بازدید از روند فعالیت‌های شرکت‌های تولیدی از تلاش و زحمات کارگران شاغل در این مرکز صنعتی تقدیر و از ۹ کارگر نمونه واحد تولید دستکش صنعتی، دوچرخه و گاز فندک به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل شد.

فرماندار گناوه در پایان سرکشی از شهرک صنعتی بندر ریگ در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: استقبال سرمایه‌گذاران در جهت ترویج و رونق اقتصاد و اشتغال بخصوص در شهرک صنعتی بندرریگ خوب بوده است و از دیگر کسانی که تمکن مالی دارند انتظار داریم برای سرمایه‌گذاری در این شهرک مشارکت کنند.

محمد تقی صفری گفت: شرکت‌های تولیدی فعال در شهرک صنعتی بندرریگ، کالاهای باکیفیت تولید می‌کنند و در سطح کشور و خارج مشتریان زیادی دارند.

فرماندار گناوه ادامه داد: تعداد ۳۴ پروژه در شهرک صنعتی بندرریگ فعال هستند که برای جوانان بومی ایجاد اشتغال کردند و چندین شرکت تولیدی دیگر در دست ساخت است که امیدواریم در هفته دولت و دهه فجر امسال به بهره برداری برسند.

وی افزود: کارگران تلاش گران عرصه تولید و پیش قراولان جبهه اقتصادی در طول دوران انقلاب شکوهمند اسلامی با بهره گیری از تعهد، تخصص و اندیشه‌های ناب خلاقانه، طرح های بی بیدیلی را در عرصه کار و تولید راه انداخته‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این اداره به مناسبت هفته کار وکارگر برنامه های متنوعی پیش بینی کرده که بازدید از شرکت های تولیدی و تجلیل از کارگران نمونه در این واحدها بخشی از آن است.

کریم صفایی افزود: این اداره برای رفع مسایل و مشکلات و نیازمندی‌های شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی بندرریگ نشستی در فرمانداری به زودی برگزار خواهد کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر