پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۹۱۷
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: بخشدار بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه گفت: شهرک صنعتی در این بخش با مساحت ۷۸ هکتار ایجاد شده که ۵۰ هکتار اراضی صنعتی و قابل واگذاری به متقاضیان در آن آماده سازی شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، " ضرغام محمدی " در حاشیه بازید دانشجویان گناوه‌ای در قالب اردوی راهیان پیشرفت از شرکت عمل آوری ماهی و میگو در این بندر اظهار کرد: این شهرک از همه امکانات لازم از قبیل خطوط انتقال آب، برق، مخابرات، ساختمان‌های جانبی، تجهیزات مورد نیاز، مخزن یکهزارمترمکعبی آب بهره‌مند شده و دارای ساختمان و ماشین آتش نشانی فعال است.

وی بیان داشت: ۱۰۰ درصد زیرساخت‌های شهرک صنعتی ریگ فراهم شده است و متقاضیان به محض استقرار در محل، می‌توانند امکانات لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

فرماندار گناوه نیز گفت: شرکت عمل‌آوری ماهی و میگو با ظرفیت سه هزار تن، اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با ۲ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرک صنعتی بندرریگ در حال احداث است.

" محمد تقی صفری " اظهار کرد: در دولت سیزدهم براساس نیاز‌های مهمی که شهرستان داشته اولویت بندی و تامین بودجه شده که برخی از آن‌ها افتتاح و برخی دیگر درحال اجرا است.

فرماندار گناوه افزود: طرح توسعه این بندر به عنوان ابر طرح بنادر و دریانوردی کشور با ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان در حال احداث است.

وی اجرای باند دوم جاده ساحلی گناوه - بوشهر، گناوه - گچساران، جاده ساحلی مال خلیفه، پل سیدرضا، چندین چمن ورزشی مصنوعی، گازرسانی و برق رسانی را از دیگر طرح‌های مهم در این شهرستان اعلام کرد.

شهرک صنعتی بندر ریگ تنها شهرک صنعتی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر