پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز گفت: محیط‌بانان موفق به دستگیری ۶ متخلف و کشف لاشه ۴ رأس قوچ و میش در منطقه شکار ممنوع دشتستان شدند...
کد خبر: ۲۰۰۰۵۲۵
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز گفت: محیط‌بانان موفق به دستگیری ۶ متخلف و کشف لاشه ۴ رأس قوچ و میش در منطقه شکار ممنوع دشتستان شدند.

به گزارش فکرشهر از محیط زیست، عبدالرحمن مرادزاده، با اشاره به رصد شکارچیان در منطقه شکار ممنوع کوه سیاه، اظهار داشت: این منطقه شکار ممنوع یکی از زیستگاه‌های غنی و ارزشمند و دارای انواع گونه‌های گیاهی و جانوری و تنوع زیستی مطلوب است.

وی با بیان اینکه کوه سیاه به عنوان منطقه شکار ممنوع تحت حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست قرار دارد گفت: منطقه کوهستانی کوه سیاه در بخش بوشکان شهرستان دشتستان زیستگاه انواع گونه‌های جانوری مانند کل و بز، قوچ، میش، پلنگ و پرندگان نظیر کبک و تیهو است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به کشف لاشه‌های جانوران تحت حمایت در بوشکان دشتستان گفت: محیط‌بانان موفق دستگیری متخلفان و کشف لاشه انواع جانوران از شکارچیان غیرمجاز در منطقه شکار ممنوع بوشکان دشتستان شدند.

مرادزاده اضافه کرد: با حمایت رئیس دادگاه بوشکان در برقراری ایست بازرسی در مناطق مختلف بخش بوشکان با شناسایی متخلفان از آنان ۳ قبضه سلاح شکاری و ۱۴ لاشه انواع پرنده و ۴ رأس قوچ و میش از گونه‌های حمایت شده و در معرض خطر انقراض کشف شد.

وی ادامه داد: در این عملیات ۶ شکارچی غیرمجاز دستگیر شد و ۳ متخلف نیز باهویت مشخص متواری شدند که تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر