يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۶۷۶
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

فکرشهر: امام جمعه موقت دیر گفت: شهرستان دیر در زمینه‌های مختلف مشکلات فراوانی دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر با بیان اینکه مردم و جوانان شهرستان دیر با وجود تلاش‌های صورت گرفته از ناحیه مسئولان با مشکلات زیادی مواجه اند، افزود: مسائل و مشکلات در شهرستان دیر بیداد می‌کند.

وی با دعوت از استاندار بوشهر برای حضور در شهرستان دیر و اختصاص دادن یک روز به حل مشکلات اقشار مختلف مردم این منطقه، افزود: شهرستان دیر در زمینه ثبت اسناد و املاک مشکلات فراوانی دارد و اقشار مختلف ما از صیادان تا کسبه نیز با مسائل و مشکلاتی رو به رو هستند که بخشی از آن نیازمند توجه بیشتر دولت و استاندار و معاونین ایشان به این شهرستان است و بخش دیگر نیز به موضوع پدافند غیرعامل برمی گردد.

سعیدی گفت: شهرستان دیر در زمینه آمار شهدا و رزمندگان و ایثارگران و حضور مردم در عرصه دفاع از نظام و مظلومان و راهپیمایی‌ها زبانزد است و حیف است که این مردم این گونه با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

وی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و آغاز رسیدگی به صلاحیت نامزدها، تاکید کرد: هیأت‌های اجرایی و نظارت وظیفه سنگینی در خصوص تأیید صلاحیت نامزد‌ها دارند و اگر نامزدی که صلاحیت ندارد، تأیید شود و رأی بیاورد تا زمانی که در جایگاه خدمت است باید پاسخگو باشند و از طرف دیگر حق نامزد‌ها هم رعایت شود و محروم کردن مردم از خدمات نامزد‌هایی که صلاحیت دارند هم حق الناس است.

سعیدی یادآور شد: هیأت‌های اجرایی و نظارت دقت کافی و وافی برای برگزاری انتخابات سالم همراه با امنیت و حضور حداکثری و مشارکت بیشتر مردم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر