پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۷۸۱
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: ۱۹ اثر هنری از گروه‌های نمایشی این استان جهت حضور در مرحله اجرای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی طی مدت سه روز بازبینی شدند که از این شمار ۱۳ اثر در بخش صحنه‌ای و ۶ اثر در بخش خیابانی بود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحیم افروغ در نشست بررسی آثار راه یافته به این جشنواره اظهار کرد: پس از جمع‌بندی نهایی هیات بازبین، ۶ اثر در بخش صحنه‌ای و چهار نمایش در بخش خیابانی جهت حضور در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر انتخاب شد.

وی افزود: "شازو" به نویسندگی موسی درویشی و کارگردانی قحطبه فخرایی از بردخون، "خَن" به نویسندگی حبیب خدامی و کارگردانی روح‌الله خدامی از دیلم، "آلا" به نویسندگی و کارگردانی محمد فخرایی مطلق از دیر و "این خانه "، "دی زنگرو" و "لیلام" به ترتیب به نویسندگی و کارگردانی ساحل صالحی، شیما جوادپور و کاظم ارجمندنیا از بوشهر در بخش صحنه‌ای این جشنواره حضور دارند.

افروغ یادآورشد: "سینما جوادیزو" به نویسندگی حامد جمالی و کارگردانی جواد سالمی از کنگان، "به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید" به نویسندگی مهدی حبیبی و کارگردانی حمید ظریف‌خواه از کاکی، "جزیرتا" به نویسندگی و کارگردانی زینب محمدی از بوشهر و "پشت پلک شهر" به نویسندگی و کارگردانی محمد ابراهیم زاده از گناوه آثار راه‌یافته به بخش خیابانی این رویداد است.

وی ادامه داد: علیرضا میرشکاری، لقمان بحرانی و عبدالرضا شنان‌پور هیات بازبین سی و پنجمین دوره از جشنواره تئاتر استانی بودند که آثار را مورد بازبینی قرار دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی اواخر آبان ماه سال جاری در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر