پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۲۲۷
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۸

فکرشهر: برنامه نمایش اثر‌های سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، دبیر سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر طی دو روز از سه شنبه ۲۳ آبان در مجموعه تئاتر شهر آغاز و شرکت کنندگان در فضایی هنری و دوستانه با هم به رقابت می‌پردازند.

عبدالرحیم افروغ افزود: در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، ۶ اثر در بخش صحنه‌ای و چهار اثر در بخش خیابانی این رویداد هنری حضور دارند.

وی ادامه داد: نمایش آثار جشنواره در ۲ پلاتو استاد صغیری و زنده‌یاد امیری و فضای باز مجموعه تئاتر شهر پیش بینی شده است.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر تصریح کرد: "شازو" به کارگردانی قحطبه فخرایی از بردخون، "خَن" به کارگردانی روح‌الله خدامی از دیلم، "آلا" به کارگردانی محمد فخرایی مطلق از دیر و "این خانه ... "، "دی زنگرو" و "لیلام" به ترتیب به کارگردانی ساحل صالحی، شیما جوادپور و کاظم ارجمندنیا از بوشهر آثار بخش صحنه‌ای این جشنواره هستند.

افروغ اظهار کرد: "سینما جوادیزو" به کارگردانی جواد سالمی از کنگان، "به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید" به کارگردانی حمید ظریف‌خواه از کاکی، "جزیرتا" به کارگردانی زینب محمدی از بوشهر و "پشت پلک شهر" به کارگردانی محمد ابراهیم‌زاده از گناوه نمایش‌های بخش خیابانی هستند.

وی عنوان کرد: نشست نقد و بررسی آثار اجرا شده نیز پایان هر شب در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری نهم دی برگزار می‎شود.

دبیر سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر یادآور شد: آیین اختتامیه سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر همراه با معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره تئاتر فجر ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه ۲۵ آبان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

برنامه نمایش جشنواره تئاتر استانی بوشهر اعلام شد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر