پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۲۰۲
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: بوشهر فاقد خانه جوان است و پیگیر هستیم مشکل خانه جوان شهر بوشهر را حل کنیم.

به گزارش فکرشهر، یاسر جمالی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: خانه جوان در برخی شهرستان‌های استان داریم و پیگیر هستیم فعالیت آن‌ها را گسترده‌تر کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت‌های مربوط به جوانان و تشکل‌ها توسط خانه‌های جوان پیگیری می‌شود، گفت: به‌صورت جدی پیگیر هستیم در شهرستان‌هایی که خانه جوان وجود ندارد، این خانه‌های جوان را راه‌اندازی کنیم.

جمالی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های این اداره کل در حوزه جوانان است اضافه کرد: معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر موارد مربوط به تشکل‌های مردم‌نهاد، ازدواج و خانواده، آموزش مهارت‌های خانواده و ازدواج و تمامی موارد مربوط به جوانان را پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: در معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مسائل مربوط به تسهیلات و میزان تسهیلات اعطایی به ازدواج و اشتغال نیز پیگیری می‌شود.

جمالی اضافه کرد: افزایش کمیت و کیفیت سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) نیز در معاونت امور جوانان این اداره کل پیگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تأکید بر اینکه هدف ما توانمندسازی جوانان است خاطرنشان کرد: فعال شدن و فعال نگه‌داشتن خانه‌های جوان را در دستور کار داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر