پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲ نفر کلاهبردار که با شگرد تحویل خودرو از خودروسازان با استفاده از حواله خودرو، از مالباخته‌ها کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۲۴۲۶
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۲ نفر کلاهبردار که با شگرد تحویل خودرو از خودروسازان با استفاده از حواله خودرو، از مالباخته‌ها کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ جوشن سهرابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که یکی از اولویت‌ها در سال جاری مقابله هدفمند و مؤثر با کلاهبرداری است، در همین راستا برابر اخبار واصله از منابع و مخبرین، ۲ نفر با هویت مشخص با تبلیغ و تطمیع افراد به اینکه قادر هستند با حواله‌ی خودرو، خودرو‌های خارج نوبت از ایران خودرو و سایر خودروسازی‌ها را در اختیار متقاضیان قرار دهند و با استفاده از اعمال متقلبانه، حلیه و نیرنگ، وجوهی از مالباخته‌ها دریافت و اقدام به کلاهبرداری می‌کنند و تاکنون به هیچیک از مالباخته خودرویی تحویل نداده‌اند، م وضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: تعدادی از مالباخته‌ها شناسایی و پس از اخذ مجوز‌های قضائی، تیم ویژه‌ای برای شناسایی مخفیگاه متهمان اعزام شدند که هر ۲ نفر متهم در ۲ عملیات منسجم دستگیر و پس از اقرار به عمل مجرمانه خود، به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان مرکزی بوشهر شدند.

سرهنگ سهرابی بیان کرد: پلیس آگاهی استان بوشهر مأموریت مهم خود در مقابله با کلاهبرداران و جاعلان را با جدیت بیشتر با همراهی و همکاری دستگاه قضائی دنبال خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای اینکه در دام افراد کلاهبردار قرار نگیرند، قبل از انجام هرگونه معامله‌ای و یا تنظیم سندی، استعلامات لازم را از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی اخذ و پس از اطمینان کامل، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

وی گفت: چنانچه افرادی به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، در اسرع وقت به همراه مدارک و مستندات، خود را به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان معرفی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر