يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جم و بهرگان دیلم با ۶ و دیر با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند...
کد خبر: ۲۰۰۳۱۸۷
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: وضعیت جوی دریایی این استان از دوشنبه هفته پیش رو به طور نسبی آرام می‌شود.

به گزارش فکرشهر، «پیام مساعدی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده با وزش باد‌های شمالی روی دریا، سواحل استان بویژه در قسمت‌های مرکزی و جنوبی به‌تناوب مواج پیش‌بینی می‌شوند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی گاهی غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا در برخی ساعات با سرعت ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل سواحل شمالی استان ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ و دور از ساحل گاهی ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۱:۳۷، جزر اول دریا ساعت ۰۷:۲۳، مد دوم ساعت ۱۵:۱۹ و جزر دوم ساعت ۲۳:۲۳ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته جم و بهرگان دیلم با ۶ و دیر با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر