سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۵۶۲
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: مجمع جوانان اصلاح طلب استان بوشهر با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت کرد.

به گزارش فکرشهر، در این بیانیه که نسخه ای از آن برای پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر ارسال شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَكُونُوا كَالَّذِينَ تَفَرَّقُوا وَاخْتَلَفُوا مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَهُمُ الْبَيِّنَات»
و مانند كسانى نباشيد كه بعد از آنكه دلايل روشن برايشان آمد، باز هم اختلاف كرده و پراكنده شدند.

 اندیشه اصلاح طلبی در ایران بخش عمده‌ای از تداوم و نفوذ اجتماعی خود را مدیون سرمایه‌ عظیم و بی بدیلی چون جوانان خوش‌فکر و بی ادعای این کهن دیار است. چنان که در تمامی بزنگاه‌ها با تکیه بر همین سرمایه‌های مثال زدنی پای در عرصه می گذارد. نقش جوانان این سرزمین در انتخابات مختلف (دوره یازدهم و دوازدهم ریاست جمهوری و مجلس دهم) و تلاش خستگی ناپذیر آنان برای کاشت بذر امید در دل‌های مردم ناامید از بهبود اوضاع، غیر قابل انکار است. جوانان ایرانی همچون همیشه بی هیچ چشم داشتی در همه برهه هاي تاريخي، از جان مایه گذاشته و بار سنگین مسئولیتشان را به سر منزل مقصود رسانده اند.

اما آنچه پس از پیروزی در عرصه‌های رقابت انتخاباتی مورد انتظار بود نه در سطح کشور و نه در استان بوشهر، رخ نداد؛ تا سپهر سیاسی این کهن دیار روز به روز بیشتر به سوی ناامیدی پيش رود، و به فراخور آن، اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه به نحوی نابسامان‌تر و نگران‌کننده‌تر گردید که شایسته این استان و مردم محجوب و خونگرمش نبوده و نیست که ذکر عوامل این رویداد از حوصله این سخن خارج است. 

اکنون ما جمعی از جوانان اصلاح طلب استان بوشهر با تکیه بر همان عهد پیشین و با تقویت روحیه پرسش‌گری، مطالبه‌گری و بهره‌گیری از نیروی جوانی گرد هم آمده‌ایم تا با تشکیل مجمع جوانان اصلاح طلب استان بوشهر(مجاب) در راستای هموارسازی راه توسعه و شکوفایی استان با تمام توان تلاش کنیم. نیک می‌دانیم که قدم گذاردن در این مسیر ناهموار بسیار دشوار است؛ اما با سرلوحه قرار دادن منافع استانی و ملی و همچنین بهره‌گیری از تجربیات بزرگان این اندیشه، سختی‌های آن را به جان می خریم تا شاید سبب روشن شدن روزنه‌های امید در دل‌های صبور مردم این دیار شویم. 

مجمع جوانان اصلاح طلب استان بوشهر(مجاب) تلاش می‌کند تا با تکیه بر اصل اتحاد و همبستگی و استفاده از خرد جمعی و به دور از هرگونه اختلاف و تفرقه و با سر لوحه قرار دادن اهداف و آرمان‌های اصيل اصلاح طلبی در مسیر بهبود شرایط کنونی گام‌هایی موثر بردارد؛ چرا که معتقد است به ثمر نشستن درخت یأس و نومیدی همه تلاش‌ها و موفقیت‌های به‌دست آمده را به محاق نابودی خواهد برد. 

یکی از اهداف اصلی اين جمع نقد منصفانه و چاره اندیشی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع معضلاتی است که در مقابل پیشرفت، سربلندی و سرافرازی این استان و كشور وجود دارد.

 در پایان خاطر نشان می سازد هیأت موسس مجاب با اکثریت آرا، آقای روزبه جوادی و خانم مریم خوئینی‌ها را به ترتیب به‌عنوان رییس و سخنگوی موقت مجاب انتخاب نمودند؛ تا با برنامه ریزی صحیح و زمان بندی مشخص برای برگزاری مجمع عمومی و فراهم نمودن شرایط حضور همه جوانانی که اندیشه اصلاح طلبی در سر دارند و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود تلاش کنند.

تا که چه پیش آید و چه در نظر آید

با احترام.

هیات موسس مجمع جوانان اصلاح طلب استان بوشهر مجاب
- محمد غلامی
- محسن امیری
- روزبه جوادی
- مریم خوئینی
- هادی بحرینی
- مهران فقیه
- مهدی موجی
- هادی برمکی
- مهدی سروآزاد

دیماه یکهزار و سیصد و نود و هفت

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر