چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۴۹۴
يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: طرح ساماندهی 104 آموزشگاه هنری این استان در حوزه های هنرهای نمایشی، تجسمی و موسیقی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، محمد حسین زندویان روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار 77 آموزشگاه در حوزه هنرهای تجسمی، 9 آموزشگاه در حوزه هنرهای نمایشی و 18 آموزشگاه در زمینه موسیقی مجوز دارند.

وی بیان کرد: با اجرای طرح ساماندهی آموزشگاه های غیرفعال آسیب شناسی و نسبت به فعال سازی آنها اقدام می شود.

زندویان ادامه داد: دراین طرح زمینه ارتقا سطح آموزشگاه های فعال نیز ازطریق ساز و کارهای مورد نیاز فراهم می شود.

وی افزود: صدور کارت صلاحیت آموزشگاه‌های آزاد هنری نیز با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شده است.

زندویان اظهارداشت: همه متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس وتمدید کارت در رشته‌های موسیقی، تجسمی، نمایشی و مد و لباس می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی www.aes.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همچنین با اشاره به آغاز تدوین بانک اطلاعات هنرمندان استان بوشهر گفت: در این ارتباط فعالان حوزه های مختلف هنرمندان موسیقی می توانند با مراجعه سامانه بانک اطلاعاتی موسیقی کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: سامانه مربوط به فعالان هنرهای نمایشی و تجسمی نیز بزودی فعال و برای هنرمندان اطلاع رسانی می شود.

زندویان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در پنج سال گذشته استان بوشهر هیچگونه جشنواره ای در سطح ملی برای هنرهای تجسمی نداشته که در این زمینه سعی در برگزاری یک جشنواره مطلوب در سطح ملی داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر