سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۶۵
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۶۷۶ برنامه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صدا و سیما، سردار علی رزمجو در نشست خبری با اصحاب رسانه در آستانه هفته دفاع مقدس بیان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی وحدت، انسجام، فداکاری و ولایتمداری رزمندگان اسلام به یک نمایشگاه جهانی تبدیل شد و دفاع مقدس تجلی‌گاه ایثار، فداکاری و دفاع از حق و حقیقت شده است.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود افزود: البته همه نیرو‌های مسلح برنامه‌هایی به همین مناسبت برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان با اشاره به اجرای ۶۷۶ برنامه در هفته مقدس در استان بوشهر اضافه کرد: از این تعداد ۵۰۶ برنامه توسط سپاه استان، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌ها و ۱۷۰ برنامه دیگر هم توسط دیگر نهاد‌ها و اقشار مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص برنامه‌ها رژه نیرو‌های مسلح در خیابان ساحلی بوشهر است گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سراسر استان، تجلیل از جوانان و سربازان غیور، همایش گام دوم انقلاب، نهضت‌های روشنگری و گل گزاری قبور شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر