پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: در سال جاری برای نخستین بار در سطح استان بوشهر یک دوره تربیت معلم تجوید قرآن در شبانکاره برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره در سال گذشته اقدامات ارزشمندی در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی انجام داد.
کد خبر: ۱۰۰۵
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: در سال جاری برای نخستین بار در سطح استان بوشهر یک دوره تربیت معلم تجوید قرآن در شبانکاره برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره در سال گذشته اقدامات ارزشمندی در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی انجام داد.

وی از اعزام بیش 170 نفر روحانی در سال 92 به شبانکاره خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از 100 روحانی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اصفهان و مشهد مقدس و بیش از 70 مبلغ و مبلغه بومی در ایام فاطمیه، صادقیه، اعتکاف، اوقات فراغت، ماه رمضان، دهه کرامت، دهه ولایت، دهه محرم و دهه فجر در سال 92 به بخش شبانکاره اعزام شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره ابراز داشت: به همت این اداره در سال 93 مناطق بیشتری از بخش زیر پوشش فعالیت‌های فرهنگی و دینی توسط مبلغین قرار خواهد گرفت.

وی از برگزاری 118 گفتمان دینی در سال 92 در این بخش خبر داد و افزود: بیش از 100 گفتمان دینی افتخاری و 18 گفتمان مصوب در شبانکاره برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره اظهار داشت: این گفتمان‌ها با موضوعات جوانان و نماز، جوانان و ولایت‌پذیری، آسیب‌های اجتماعی، معارف و اخلاق اسلامی، جوانان و احکام شرعی و تقلید برگزار و با استقبال جوانان دانش‌آموز و دانشگاهی روبرو شد.

وی بیان کرد: برنامه‌های قرآنی از قبیل دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی، تفسیر قرآن، محافل انس با قرآن، همایش تجلیل از مسئولین خانه‌ها و مؤسسات قرآنی و برنامه‌های فرهنگی اعم از تجلیل از مبلغان بومی بخش، اعزام بیش از 750 نفر به اردوها و افتتاح خانه‌های عالم از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته این اداره در یکسال گذشته است.

رئیس تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره گفت: در سال 93 علاوه بر انجام برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ابلاغی مرکز، برای نخستین بار در سطح استان بوشهر یک دوره تربیت معلم تجوید در شبانکاره برگزار خواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر