پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال طرح نوروزی آرامش بهاری، در85 بقعه متبرکه و امام زاده این استان اجرا می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام مرتضی محمدیان روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این طرح از 28 اسفند امسال دراستان بوشهر آغاز و تا 15 فروردین ماه 94 ادامه دارد.\n\nوی اظهارکرد: با توجه به قرار گرفتن درایام فاطمیه (س) برای تحویل سال 94، سفره هفت سین فاطمی در کنار بقاع متبرکه میزبان طرح آرامش بهاری دراستان بوشهر گسترده می شود.
کد خبر: ۱۰۰۷۹
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۵

فکرشهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امسال طرح نوروزی آرامش بهاری، در85 بقعه متبرکه و امام زاده این استان اجرا می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام مرتضی محمدیان روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران افزود: این طرح از 28 اسفند امسال دراستان بوشهر آغاز و تا 15 فروردین ماه 94 ادامه دارد.

\n\n

وی اظهارکرد: با توجه به قرار گرفتن درایام فاطمیه (س) برای تحویل سال 94، سفره هفت سین فاطمی در کنار بقاع متبرکه میزبان طرح آرامش بهاری دراستان بوشهر گسترده می شود.

\n\n

محمدیان اضافه کرد: این سفره از القاب حضرت فاطمه (س) شامل سلیمه، سیده النساء، سرالله، سرالعظمه، سعیده، ساجده و سماویه تشکیل شده است.

\n\n

وی با اشاره به این که دراین ایام 9 خیمه معرفت دراستان بوشهر برپا خواهد شد، افزود: دراین ارتباط 30 روحانی اعزامی از قم در این استان حضور خواهند داشت.

\n\n

محمدیان ادامه داد: دراین خیمه های معرفت برنامه های مختلف برای مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

\n\n

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور در پانزدهم اسفند جاری، دراجر طرح تربیت حافظان قرآن، از حافظان قرآن کریم استان درهشت مکان و بخش های حفظ موضوعی، حفظ کل و یک جزو به بالا آزمون کتبی گرفته می شود.

\n\n

حجت الاسلام سید مهدی حسینی با بیان این که آزمون شفاهی در این زمینه اول تا چهارم اسفند امسال انجام شد، اظهارکرد: سهمیه امسال اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر، تربیت چهار هزار 232 نفر به صورت حضوری بود که توسط 150 مربی با محوریت در بقاع متبرکه آموزش دیدند.

\n\n

وی افزود: همچنین 200 نفر در دوره های آموزشی مجازی این اداره کل شرکت کردند که درهمان روز آزمون خواهند داد.

\n\n

حسینی بیان کرد: همچنین به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سوگواره یاس نبوی از دوم فروردین تا دو روز پس از شهادت آن حضرت در 45 بقعه متبرکه استان بوشهر برگزار می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر