چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: در شرایطی که تنها 13 روز به نوروز 1394 مانده و انبوهی از مسائل و مشکلات شهری نیز گریبانگیر شهر برازجان است، شب گذشته خبر رسید که سه نفر از اعضای شورای شهر برازجان طوماری از ...
کد خبر: ۱۰۱۳۱
شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: به نظر می رسد شورای شهر برازجان تصمیم گرفته همان گام های کوچکی که برای کار جمعی و بهبود شرایط این شهر بر می داشت را نیز قطع نماید.

\n\n

در شرایطی که تنها 13 روز به نوروز 1394 مانده و انبوهی از مسائل و مشکلات شهری نیز گریبانگیر شهر برازجان است، شب گذشته خبر رسید که چند نفر از اعضای شورای شهر برازجان طوماری از سوال را آماده کرده اند و قصد دارند با استفاده از آن، شهردار را استیضاح نمایند!

\n\n

به گزارش فکرشهر، این خبر در حالی در فضای مجازی پخش می شد که 6 نفر دیگر اعضای شورای شهر برازجان از وجود چنین موضوعی اظهار بی اطلاعی کرده و یا آن را بدون هماهنگی با خود عنوان می کردند.

\n\n

این سوالات که در 20 بند آماده شده بود، صبح امروز، شنبه ـ 16 اسفندماه، به دست شهردار برازجان رسید و دقایقی بعد از آن نیز فکرشهر کسب اطلاع کرد که ماشاالله احمدی از سمت خود استعفا داده است.

\n\n

بر اساس این گزارش، ماشاالله احمدی در حالی آبان ماه سال 92 به سمت شهردار برازجان انتتخاب شد که 5 رای موافق و 4 رای مخالف داشت، با این حال تنها 4 ماه پس از شروع به کار زمزمه هایی مبنی بر استیضاح وی توسط 4 تن از 5 نفری که به وی رای داده بودند به گوش رسید تا امروز که سرانجام از سوی 3ـ 4 نفر می باشند، سوالات مطرح و امضا شده و به برای شهردار ارسال شد که این اقدام آنان نیز با استعفای شهردار به عنوان واکنش روبرو شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سوای از اقدام شهردار برای استعفا در قبال پاسخ به سوالات که خود جای نقد دارد، آن چه بیش از هر چیز دیگری قابل توجه و البته مورد انتقاد قرار می گیرد، عمل شورای شهر است که در زمانی نامناسب اجرایی شده است. 

\n\n

این که شورای شهر برازجان چقدر در اجرایی کردن این قصد خود به زمان دقت کرده و یا احیانا با قصد قبلی در این زمان موضوع را مطرح کرده است، خود جای بحث دارد ولی این روزها که در استانه ی  سال نو و آماده سازی شهر برای ورود میهمانان نوروزی قرار داریم، حتی مطرح کردن چنین موضوعی نیز می تواند فضا را متشنج کرده و انگیزه و شوق کار را از مجریان سلب نماید چه رسد به این که شهردار نیز مجبور شود زمان و توان مضاعفی را برای پاسخگویی به سوالات بگذارد یا عکس العمل هایی چون استعفا در پی باشد و که خود فضایی نا مطمئن و پر ابهام  را ایجاد می نماید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان پس از استعفا شهرداری را ترک نموده و گفته می شود تا اخر سال 93 نیز مرخصی گرفته است، اعضای شورا نیز در جلسه هستند و هنوز هم از پذیرش استعفای احمدی توسط شورا و واکنش های احتمالی انان خبری در دست نیست.

\n\n

بر اساس گزارش خبرنگار ما، از چند ماه قبل خبر حضور یکی از مدیران دولت قبل که از اقبال عمومی خوبی هم بر خوردار نیست، به جای ماشاالله احمدی در سمت شهرداری برازجان به گوش می رسید.

\n\n

متن استعفای شهرداربرازجان بدین شرح است:

\n\n

رئيس محترم شوراي اسلامي شهر برازجان

\n\n

سلام عليكم

\n\n

 احتراماٌ ؛ با توجه به نامه شماره 130901 تاريخ 23/10/93 مقام عالي وزارت كشور و نيز نامه 62466/42/26 تاريخ 21/11/93 مدير كل محترم امور شهري و شوراهاي استانداري محترم بوشهر در خصوص الزام به استعفاء ‌مديران تا اسفند ماه سال جاري جهت نامزدي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي لذا اينجانب ماشاء اله احمدي به دليل اينكه قصد نامزدي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در حوزه بوشهر، گناوه و ديلم و در صورت جدايي حوزه ترجيحاً حوزه گناوه و ديلم را دارم. استعفاء از سمت شهرداري برازجان را تقديم مي نمايم خواهشمند است با نظر مساعدت اقدام و عنايت لازم را مبذول فرمائيد. در پايان از همكاري صميمانه مسئولين محترم و بزرگوار استان، شهرستان و شهر برازجان و بخصوص همكاران زحمتكش و عزيزم در مجموعه شهرداري برازجان تشكر وقدرداني نموده و طلب حلاليت مي نمايم.

\n\n

                                                                                                     احمدي
\n                                                                                                        شهردار برازجان

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر