چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک گروه ضد شیعه، از شیعیان اندونزی خواست شیعه را به عنوان دینی جدید ثبت کنند!\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اتیان علی رئیس انجمن ملی ضد شیعه، پیشنهاد داد شیعه به یک دین جداگانه در اندونزی تبدیل شود.\n\nبر اساس گزارش سایت رپوبلیکا، او روز جمعه اظهار کرد: هیچ مسلمانی از اینکه شیعه به عنوان یک دین جدید در اندونزی ثبت شود اعتراض نخواهد کرد. ما به اعتقادات دیگران کاملاً احترام می‌گذاریم.
کد خبر: ۱۰۱۵۹
يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: یک گروه ضد شیعه، از شیعیان اندونزی خواست شیعه را به عنوان دینی جدید ثبت کنند!

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اتیان علی رئیس انجمن ملی ضد شیعه، پیشنهاد داد شیعه به یک دین جداگانه در اندونزی تبدیل شود.

\n\n

بر اساس گزارش سایت رپوبلیکا، او روز جمعه اظهار کرد: هیچ مسلمانی از اینکه شیعه به عنوان یک دین جدید در اندونزی ثبت شود اعتراض نخواهد کرد. ما به اعتقادات دیگران کاملاً احترام می‌گذاریم.

\n\n

اتیان علی در ادامه گفت: شیعه، کتاب مقدس و احادیث دیگر دارد؛ بنابراین بهتر است که آنها از نام اسلام استفاده نکنند. شیعیان اصحاب نبی(ص) را بد می‌دانند، اما اسلام از اصحاب نبی(ص) حمایت می‌کند و به آنها بسیار احترام می‌گذارد.

\n\n

او افزود: بهتر است که شیعیان هرچه زودتر شیعه را به عنوان دینی جدید در اندونزی ثبت کنند و به این ترتیب، آنها از سوی دولت به طور رسمی شناخته خواهند شد.

\n\n

این روزنامه در پایان آورده است: این اظهارات نشان‌دهنده توطئه‌ای جدید علیه تشیع در جنوب شرق آسیاست که باید با تلاش‌های سیاسی و فرهنگی مسئولان کشورمان خنثی شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر