چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۰۱
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارزیابی سازمان بنادر در شاخص‎های اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل رتبه نخست کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این ارزیابی سالانه در خصوص  عملکرد فعالیت‌ها مرتبط بر اساس الزام‌های بین المللی و در چهار گروه مدیریت، ایمنی صنعتی،بهداشت حرفه‌ای و محیط زیست و بهداشت محیط انجام  می شود.

نرگس علیپور افزود: کاهش حوادث، کاهش سطح ریسک‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، جنبه‌های زیست محیطی و افزایش ضریب ایمنی از دستاوردهای اجرای الزام‌های در دامنه کاربرد اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر  است.

وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی براساس ارزیابی‌های سالیانه، ستاد اجرایی بنادر را به عنوان یکی از الزام‌های اصلی مورد ارزیابی قرار می دهد.

علیپور ادامه داد: بهبود مستمر در شاخص‌های شبه حوادث، محیط زیست، بهداشت اماکن و ایمنی اسکله‌ها، ساختمان، انبارها و شناورهای خدماتی از دیگر موارد تاثیرگذار در اختصاص رتبه نخست کشور در مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و اچ اس ایی به بندر بوشهر است.

وی بیان کرد: رعایت الزام‏‌های مرتبط با حوزه ‌های مطرح شده منجر به کاهش میزان حوادث و همچنین کاهش میزان عدم انطباق‌‏ها شده و ارتقا سطح ایمنی بندری و تجهیزات را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

علیپور افزود: ایمنی مبحثی حائز اهمیت و راهبردی در حوزه فعالیت‎های بندری است که کمترین بی توجهی به این مقوله آثار زیان باری را برای جامعه هدف ایجاد می‌کند.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سال ۹۸ نیز موفق به کسب رتبه نخست اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شده بود.

این اداره کل در سال گذشته نیز در شاخص‎های اچ.اس.ایی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل رتبه دوم کشور را کسب کرده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر