پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۲۳۲
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش شفافیت در تصمیم‌گیری‌ها تاکید کرد و گفت: باید سعی شود که آبروی افراد در عزل و نصب‌ها حفظ شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی عصر شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با تقدیر از تلاش مدیران سابق و فعلی دستگاه‌های مختلف در استان، مدیران پاسخگو، پای کار و عملگرا اظهار داشت: دولت در مسیر خوبی در حال حرکت است و جراحی‌های اقتصادی را پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه مردم واقعاً گرفتار هستند و مشکلات فراوانی دارند و باید از همه امکانات برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم افزود: بودجه ۱۴۰۱ نسبت به بودجه سال قبل بهتر است و باید سعی کنیم که سهم استان بوشهر بیشتر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بزرگی دشتستان به وسعت و جمعیت آن نیست بلکه به بزرگی زنان و مردان این سرزمین است. دشتستان بزرگ است به خاطر شهدا و رزمندگان، تاریخ درخشان مقابله با استعمار و استکبار و داشتن عالمان، هنرمندان، ورزشکاران و… که افتخار این شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه همه ما وظیفه داریم به دولت کمک کنیم که این دولت موفق شده و کشور از مشکلات عبور کند، تصریح کرد: دولت آیت‌الله رئیسی دولت تحقق گام دوم انقلاب خواهد بود.

رضایی خواستار تسری شفافیت در همه امور شد و گفت: مردم محرم ما هستند و وقتی می‌خواهیم خدمتی به مردم کنیم باید شفاف باشیم و عملکرد خود را شفاف به مردم بگوییم تا مردم هم بهتر و بیشتر بر ما نظارت کنند. شفافیت در تصمیمات و اقدامات برکات فراوانی خواهد داشت.

لزوم شجاعت و پختگی در تصمیم گیری‌ها

وی ضمن ذکر حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص)، بر لزوم حفظ آبرو و حرمت افراد هم در عزل‌ها و هم در نصب‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: حق نداریم به خاطر پست و مقام، قبیله‌گرایی و قوم‌گرایی با آبروی افراد بازی کنیم. برخی افراد در وزارت‌خانه‌ها در تلاش برای تخریب دیگران هستند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خواستار شجاعت و پختگی در تصمیم گیری‌ها شد و ادامه داد: روی تصمیمات درست خود باید بایستیم و آنچه که به مصلحت مردم استان بوشهر است را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نیازمند کار انقلابی، جهادی و شبانه‌روزی هستیم، اضافه کرد: اینکه می‌گوئیم کار انقلابی منظور این است که مردم باید نتیجه را در عمل ببینند و در سفره و زندگی خود نتیجه آن را حس کنند.

رضایی خواستار زمان‌بندی پروژه‌ها و نصب تابلوی شمارش معکوس برای اجرای وعده‌ها شد و تصریح کرد: اگر نتوانستیم به وعده‌های خود عمل کنیم باید رو در رو با مردم صحبت کنیم.

وی با تاکید بر اولویت بندی مشکلات و اولویت‌دادن به مسائلی چون آب و اشتغال شد و افزود: مسائل و مشکلات اقتصادی نباید باعث شود که از مسائل فرهنگی و اجتماعی غافل شویم و باید از تشکل‌های خودجوش فرهنگی و انقلابی حمایت شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از وضعیت بودجه‌های پژوهشی در بودجه سال آینده ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه ویژه به حوزه پژوهش شد.

وی با گرامیداشت نهم دی‌ماه اضافه کرد: نهم دی‌ماه سالروز بیعت مجدد ملت ایران با امام خامنه‌ای و روز تشخیص فتنه‌گران، حامیان آنها، خائنین و ساکتین فتنه از مردم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر