پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
خبر رئیس شورا برای فرهنگیان:
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی آبپخش از ارتقای آموزش و پرورش آبپخش به اداره خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام گرفته و با همکاری مسئولان استان و مدیران وزارت...
کد خبر: ۱۰۳۳۲
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۸

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت:‌ آموزش و پرورش آبپخش از نمایندگی به اداره ارتقا یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی رضایی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به مشکلات و دغدغه‌های مردم آبپخش مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

\n\n

وی افزود: در یکسال اخیر، برنامه‌ریزی لازم را برای توسعه و عمران و پیشرفت آبپخش انجام دادیم و امیدواریم رضایت مردم را جلب کرده باشیم.

\n\n

رئیس شورای اسلامی آبپخش از ارتقای آموزش و پرورش آبپخش به اداره خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام گرفته و با همکاری مسئولان استان و مدیران وزارت آموزش و پرورش، نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش به اداره ارتقا یافته است.

\n\n

به نوشته ی فارس، رضایی تصریح کرد: ارتقای نمایندگی آموزش و پرورش آبپخش از دغدغه‌های مهم چند سال اخیر بوده و به فضل خدا امیدواریم شاهد کاهش مشکلات فرهنگیان باشیم.

\n\n

وی یادآور شد: ارتقای این نمایندگی به اداره از سوی مسئولان وزارتخانه ابلاغ شده و با همکاری و مساعدت مسئولان آموزش و پرورش استان به زودی این مهم محقق می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر