جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۳۳۴۸
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷

فکرشهر:  فرماندار عسلویه گفت: تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع سویه جدید امیکرون در این شهرستان اندیشیده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی هاشمی صبح دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان عسلویه اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، وجود سویه جدید ویروس کرونا موسوم به ا میکرون در سطح کشور وجود دارد.

فرماندار عسلویه تاکید کرد: سویه جدید این ویروس به سرعت شیوع می‌یابد و لازم است تدابیر لازم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در سطح شهرستان به ویژه در ترددهای مرزی، توسط دستگاه‌های ذیربط اتخاذ شود.

وی با تاکید بر تشویق و ترغیب افراد بر تسریع در انجام واکسیناسیون و تزریق دز سوم، خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد آغاز موج ششم ویروس کرونا خواهیم بود.

هاشمی اضافه کرد: اگر کرونا در دو ماه اخیر نتوانسته از ما قربانی بگیرد، به خاطر همت کادر درمان و شهدای سلامت بوده است که سپر شده‌اند، ما ماندیم آنان رفتند و ما ماندگان باید به احترام آنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن در مقابله با کووید ۱۹ همت کنیم.

فرماندار عسلویه تصریح کرد: کارمندان دولت باید در امر واکسیناسیون و تزریق دز سوم پیشگام باشند و مدیران نظارت لازم بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دستگاه مربوطه داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر نظارت به نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس، افزود: با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان تدابیر پیشگیرانه و نظارت دقیق بر مسائل بهداشتی مدارس ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر