پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نمایشگاه بزرگ امانت رسول‌الله (ص) در دشتستان گشایش یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: اسلام، کامل‌ترین دین در برابر تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن امری لازم و ضروری است.\n\nحجت‌الاسلام حسن شیخی افزود: تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی در ایام نوروز ضروری است و همه باید حرمت این ایام را نگه دارند.
کد خبر: ۱۰۴۲۲
يکشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: در آیینی با حضور مردم و مسئولان، نمایشگاه بزرگ امانت رسول‌الله (ص) در دشتستان گشایش یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان بعد از ظهر امروز در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: اسلام، کامل‌ترین دین در برابر تمام ادیان الهی است و عمل به دستورات اسلام و قرآن امری لازم و ضروری است.

\n\n

حجت‌الاسلام حسن شیخی افزود: تعظیم شعائر اسلامی و مذهبی در ایام نوروز ضروری است و همه باید حرمت این ایام را نگه دارند.

\n\n

وی به جایگاه حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و یادآور شد: زندگی پربرکت و مقدس تنها یادگار نبی اکرم (ص) درسی بسیار مهم و فراموش نشدنی پیش روی ما قرار می‌دهد.

\n\n

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: تنها یک نفر بر عهد خود پایداری کرد و آن فاطمه زهرا (س) بود و این درسی است که ما باید از آن حضرت یاد بگیریم و بر عهدی که با ولی بستیم پایدار باشیم؛ اگرچه به قیمت جانمان تمام شود.

\n\n

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان نیز با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاس کبود در روستای درودگاه دشتستان اظهار داشت: این نمایشگاه به همت هیئت مذهبی ثارالله برپا شده که روایتی از مدینه، کوفه، شام، کربلا و همراه با نمایش یاس کبود است.

\n\n

محمدجواد غلامحسین‌زاده در پایان اضافه کرد: امیدوار هستیم با برپایی این نمایشگاه شاهد حضور باشکوه مردم در این مکان و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و شیعی باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر