پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش کنگان از اعتکاف علمی دانش‌آموزی برای نخستین بار در کنگان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، شاکر محیسن پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش کنگان با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای اعتلای سطح کیفی تعلیم و تربیت اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و باید برای موفقیت این نهاد اهتمام ورزیم.\n\nوی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری برای موفقیت‌های علمی و آموزشی هم‌قسم شده‌ایم و برنامه‌های متنوعی در این راستا انجام داده‌ایم.
کد خبر: ۱۰۴۵۹
چهارشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش کنگان از اعتکاف علمی دانش‌آموزی برای نخستین بار در کنگان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شاکر محیسن پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش کنگان با اشاره به تلاش آموزش و پرورش برای اعتلای سطح کیفی تعلیم و تربیت اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در جامعه است و باید برای موفقیت این نهاد اهتمام ورزیم.

\n\n

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری برای موفقیت‌های علمی و آموزشی هم‌قسم شده‌ایم و برنامه‌های متنوعی در این راستا انجام داده‌ایم.

\n\n

رئیس آموزش و پرورش کنگان از اعتکاف علمی دانش‌آموزی برای نخستین بار در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در شهرستان کنگان، مدیریت آموزش و پرورش مراسم اعتکاف علمی برگزار کرده است.

\n\n

محیسن تصریح کرد: این مراسم با حضور دانش‌آموزان و در روزهای تعطیلات عید نوروز و در نماز خانه مدارس و سالن‌های مطالعه برگزار شده و ادامه دارد.

\n\n

این مسئول یادآور شد: این اعتکاف علمی دانش‌آموزان سال سوم و چهارم دبیرستان، در دو دبیرستان فرزانگان دخترانه و دبیرستان شهید بهشتی(ره) پسرانه از تاریخ سوم فروردین آغاز شده و تا نهم فروردین ماه ادامه دارد.

\n\n

به نوشته ی فارس، رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان گفت: هدف از برگزاری این تجمع علمی، استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تعطیلات نوروز، افزایش میانگین نمره امتحان نهایی سال سوم متوسطه و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان است.

\n\n

محیسن ضمن تقدیر و تشکر از مدیران، دبیران و اولیاء آنها افزود: امیدواریم در سال آینده این حرکت علمی تداوم داشته باشد.

\n\n

وی گفت: از ابتدای سال اعلام کردیم که امسال سنگ بنای برنامه‌ها را آموزش اعلام کردیم و برنامه‌های خوبی برای ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان انجام داده‌ایم و دانش‌آموزان برتر را تشویق و به نخبه‌پروری روی آورده‌ایم که در این مسیر مدیران یار و کمک کار ما بوده و از همه این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر